Håroskåp

Jag måste göra sex dagars jobb på två dagar, och det mesta av dag 1 har redan gått. Mer än en fjärdedel är borta. Har jag gjort mer än en fjärdedel av jobbet? Knappast, va. Det känns... inte alldeles ultimat. Jag misstänker att min låga produktivitet just nu har att något att göra med ännu lägre blodsocker, så jag tänker ta mig in i köket och försöka trolla fram någonting ätbart - helst något annat än det jag ätit hela dagen, nämligen frysta ärtor.

I övrigt så har jag precis bränt en dvd åt Ronnie Sandahl, och hittat en bild hos
Facehunter som väldigt tydligt visar varför jag bestämt mig för att spara ut mitt hår, men lämna kvar luggen. Precis såhär ser mitt hår ut när det är långt, helt ofärgat och ofixat (förutom plattad lugg); eftersom jag inte har någon bild på mig själv i den frillan får Facehunterflickan visa var, hmmm, hårskåpet ska stå:


Ja, bilden är tagen av Facehunter-Yvan, alltså.
Och föreställer inte mig. Men... mitt hår. Kan man säga.


Hårskåpet... Hihi... håroskåpet... HIHIHIHI... eh, okej, jag går och äter nu.

EDIT:
Det får bli köttbullar och mandelpotatis. (Visste ni att mandelpotatisar är formade på väldigt lustiga sätt, jämfört med "vanliga" potatisar? Det visste inte jag. Men nu vet jag, och ni.) Potatis tar ju dock alldeles för lång tid att koka, så jag äter mig tillbaka till medvetande på pepparkakor så länge.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh, precis en sån frisyr som jag alltid drömt om... men jag är varken lockig eller mörkhårig. Dessutom är jag en sån människa som verkligen inte passar i lugg.

Postat av: Emelie

har typ sådan frisyr & färg nu, lite kortare. men det är så jobbigt. haha. det är i alla fall vad jag tycker, så det blir väl en tripp till frisören snart - hoppas jag. :)

2007-12-10 @ 17:05:58
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Emelie

hej! det jobbigaste är väl att jag tycker mitt hår är lite för tjockt, även om det inte är det. detta blir jobbigt när jag ska ha vinterjacka och halsduk. det går att sätta upp i tofs, men det blir en knöl under mössan (om man nu ska ha det). men du kanske har ett tips på ett bättre sätt? :) sen känns det mest i vägen. annars gillar jag mitt hår väldigt mycket och får ofta komplimanger för det. men man ska ju vara helt nöjd själv också. :)

kram

2007-12-10 @ 17:18:15
URL: http://basic.tjejsajten.se
Postat av: Mirijam

Exakt så är mitt hår också!! fast mörkare.
Men jag har precis klippt det kort, så jag planerar nog inte att låta det växa ut igen på ett tag..

2007-12-10 @ 21:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback