When things already are so tough

Hemma i´- shit, "Sverige" tänkte jag skriva, det känns nästan så! - nej, STOCKHOLM igen, efter vår lilla familjetripp till släkten uppe i Piteåtrakten. Det var verkligen trevligt, över förväntan, kanske speciellt att få umgås med mina syskon som jag ser så sällan. Amanda har blivit så vuxen, underbar både som samtals- och shoppingpartner.
Och jag dog inte i en flygkrasch, tack för det, kära högre makt.
Imorgon är jag hemma på riktigt, i lilla Norrköping, hos min älskling.

Jag kan inte förstå att jag läst sista Harry Potter nu. Att det inte kommer fler. Att den eran är över.

Kommentarer
Postat av: Sofia

I Piteå? Då har du inte varit så långt ifrån mina trakter, haha.

Postat av: Peter

Piteå alltså? Ja se där :)

2007-08-03 @ 08:16:48
URL: http://www.peterlundgren.net
Postat av: Fia

Shit, sista boken var ju bra alltså, men jag håller med, det är sorgligt.. men jag känner på mig att det kommer komma ngn sorts fortsättning.. vi kanske får följa Albus Severus i framtiden? Din blogg och Fatale är jätteinspirerande, keep up the good work! Kram

2007-08-03 @ 08:20:00
URL: http://wahlund.wordpress.com
Postat av: Jessica

Jag såg dig i Luleå igår på Shopping,lika bedårande som på bild:)Vad shoppade du i "Sveriges första köpcentrum"?!

2007-08-03 @ 10:36:33
Postat av: lithesupercat.blogg.se

nej vad roligt att du är härifrån!

2007-08-03 @ 10:49:28
Postat av: Anonym

Varför funkar inte fatale.se?

2007-08-03 @ 13:16:43
Postat av: jessica

tack för en super bra blogg!
Kollar din blogg ganska ofta.. brukar alltid få bra tips av dig så nu tänkte jag ge dig ett.. Richbitch.se har just nu rea/50% på höskollektionernas (07)'s provkollektioner från See by Chloé och McQ Alexander McQueen. Shoppade skit snygga T-shirts där igår.. kika in! hoppas du hittar fynd du med! Kram!

2007-08-03 @ 14:41:58
Postat av: Erika

Jag har kanske 150 sidor kvar av sista boken. det har jag haft i några dagar nu, jag vill liksom inte att det ska ta slut! Usch vad jag kommer sakna harry potter...
Kram kram, hjärtat!

2007-08-03 @ 17:57:37
Postat av: sofia

Så du ska till dk's modemässa! kul:D har själv varit där ett par ggr, med en kompis. ska nog dit detta året med, om jag ser dig vill jag ta ett foto eftersom jag alltid älskar dina outfits:) förra årets visning var grym, har lite bilder på min pixbox.

2007-08-03 @ 21:44:40
Postat av: malin

Du kan alltid läsa JKR:S chatt på www.bloomsbury.com ,
där står en himla massa! Och sen kanske det kommer en encyklopedi där det står vad som hände med alla!

2007-08-04 @ 13:50:20
URL: http://lapiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback