When she got back, her spirituality was thrown into confusion

Wow.
Det känns som att hälften av alla bloggar där ute är modebloggar, den andra hälften skrivs av människor som inte gör annat än läser modebloggar och skriver lååånga inlägg om hur vansinnigt dumma i huvudet, tråkiga, likriktade och värdelösa alla modebloggare är.
Jag antar att det går bra för modebloggarna just nu.

Nej, förresten! 10% av alla bloggar handlar ju faktiskt om hur mycket bloggaren i fråga hatar den där Blondinbella. Varför lägger ni ner så mycket tid på att läsa sådant ni hatar? En form av masochism, gissar jag. Jag förstår inte hur ni har tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är mänskligt att hata.

2007-08-28 @ 00:08:37
Postat av: Anonym

eller att ogilla någon kanske man ska säga.

2007-08-28 @ 00:08:56
Postat av: Amanda

Jag är ingen modebloggare, för jag vet att jag inte har nått att bidra med när det gäller mode (: Men jag läser modebloggar och jag gillar när de som bloggar verkligen KAN nått om mode. Lite tråkigt när varenda en skriver "dagens outfit" fastän det kanske inte är nått liksom... speciellt. Men det är ju som man själv vill (: hihi, kram!

Postat av: fashionholic

haha, jag håller verkligen med dig.. hur orkar folk??? och dessa långa inlägg.. vem orkar läsa dem.. nej kort och konsist är alltid roligast!

2007-08-28 @ 11:46:04
URL: http://fashionholic.blogg.se
Postat av: Jenny

Åhfan jag är genomskådad. Buhuhu kan lika gärna lägga ner min blogg nu. Jag har kritiserat dessa strömmar av "mode" och "kändis"bloggar där det bara publiceras bilder på Lindsay Lohan och andra Hollywoodgetter och bilder på "Dagens outfit" en svartklänning från H&M och ett par Pumps från DinSko för 150 och någon gång ibland ett hyfsat välformulerat inlägg men ACK, det är inget man kan förvänta sig när texten utför en minoritet och det främst är smileys och fel och särskrivningar som dominerar. Blöh.

2007-08-28 @ 12:05:29
URL: http://rapeme.blogg.se
Postat av: MardyBum

jag bloggar inte om mode, och jag tycker inte illa om modebloggare. läser en hel del modebloggar själv, och visst har det blivit populärt! titta in på min blogg om du vill... <3

2007-08-30 @ 21:08:06
URL: http://mardybum23.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback