There's no way that I could possibly forget him

Nu har jag så ont i fötterna att jag knappt kan stå... igen. Vad är det för fel på mig? Varenda brud går ju i högklackat, varför är det just mina fötter som vägrar palla en utekväll? Jag dansade ju inte ens. Det är orättvist.

Men! Ändå en lyckad kväll, åtminstone för mig. Det var slutsålt och smockfullt på TTAs spelning på
Klubb Republik, massor av gulliga nollor sprang omkring och var små och söta och en aning... salongsberusade, mina vänner var där, allt var fint. Men jag saknade Sofia som har flyttat till Skara av alla ställen, och Louise. Hör ni det? NI VAR SAKNADE. Och Sanna och Erika, ni är alltid saknade.

Min älskling ska flytta till Stockholm. Förresten. Och ensam kvar blir jag.

AJAJAJAJAJAJ.
(Fötterna, alltså.)

Like he got me
And forgot me


Men men. Jag får åka till Stockholm jämt och krama honom.


Polaroider is the shit.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Great night, fotbad nästa:)

Postat av: Erika

Puss.
Just call me if you're lonely.

2007-08-31 @ 07:22:45
Postat av: Loos

å stackars tassarna! ser fram emot en helg med dig och mackan, det kommer bli toppen <3

2007-08-31 @ 09:13:10
Postat av: Jennifer

stoockholm i mitt hjärta :)

2007-08-31 @ 10:04:03
URL: http://Jenniferpettersson.blogg.se
Postat av: Binnie

varför ska han flytta dit? och är det omöjligt att flytta med? ni verkar så kära!

2007-08-31 @ 13:56:48
URL: http://bin.bilddagboken.se
Postat av: Marlene

Mina fötter dör med efter bara några timmar i högklackat, hur låga klackarna än är. De vill aldrig vänja sig :(

2007-08-31 @ 17:41:21
Postat av: Anja

Du har tur i "outuren", ni bor i alla fall kvar i samma land fortfarande :) *piggar upp* ..andra har inte den turen *pekar på mig*

2007-08-31 @ 19:51:49
URL: http://veenus.blogg.se
Postat av: tiny

Jag sprang i högklackat på Fest I Valen för en massa år sedan utan ombyte till vanliga skor. Hade glömt att jag var som volentär var tvungen att stanna kvar och städa dessutom, så jag hade dom säkert i nästa ett dygn. Mina fötter förlorade kännseln i tårna fyra veckor efter det. Så det är inte bara du!
Skulle också ha gått igår men kom inte riktigt i stämning, så vi var hemma och spelade tvspel istället.

2007-08-31 @ 20:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback