I could sense a breath, a whole new feeling

De hörde av sig idag från nyhetsbyrån som jag knåpade ihop en artikel och några notiser åt i måndags. De var nöjda. YAY! Nu gäller det bara att komma igång med skrivandet ordentligt så kanske jag har chans att överleva även efter i maj då skolan tar slut för gott. Herregud - vi snackar om verkligheten nu. Jag är livrädd.

LIVRÄDD.

"-Det är elakt ändå. Hur skulle du känna om någon skrev en blogg om hur mycket hon eller han hatade dig?

-Jag hade blivit glad.

-Glad?

-Ja. Det är människor med makt och inflytande som är hatade. Att öppet hata en annan människa är att erkänna att den människan har inflytande på ens liv. Och det är ju nästan en komplimang."


- Mademoiselle B

Kommentarer
Postat av: Fröken SötSur

Det är ju så sant, så sant!

Postat av: Sara

Du som gillar vristremmar å lack; de finns ett par jättesöta(och sköna!) ballerinas nu på skopunkten för 149kr!

2007-08-24 @ 10:33:40
Postat av: Mademoiselle B

åhh du har citerat och länkat mej, vad trevligt:)

2007-08-25 @ 23:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback