I can't wait to say all the things you can't see

Som jag sagt tidigare: Nej, jag har inte tagit bort kommentatorsfunktionen (som ni säkert ser så är det ju flera som fortfarande kan kommentera, dock inte jag). Jag har ingen aning om varför det inte går. Om det är något viktigt, maila mig! Och när Fatale väl funkar kan ni alltid kommentera där.

Jag knarknar
How I Met Your Mother idag. Som de flesta dagar. Men ikväll ska vi minsann göra sushi hos Louise och Jon, och sen kanske det blir lite fest... Hoppas att ni får en trevlig lördag, allihop.

Kommentarer
Postat av: tiny

Men kan du inte kommentera på samma sätt som vi andra genom att inte vara inloggad, eller hur det nu fungerar när man har en blogg på blogg.se?
Jag hade ett problem med att se fler än 2 kommentarer förr och jag har ingen aning om varför. Om det var jag som av misstag råkat lägga på lått filter när jag skulle sortera bort reklam via firefox, eller om det var något annat vet jag inte, men det försvan efter ett tag.

2007-08-25 @ 16:10:42
Postat av: Jimragne

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback