How will I get her to strike a pose?

Isa skriver.

Du bor i trapphus, och tar bilder med självutlösaren, visst?
Kommer aldrig grannarna och typ springer in i dig när du posar i trapphuset? Mina grannar skulle väl tro att det var något allvarligt fel på mig om jag satt så i trappan helt ensam med kameran, haha! :>


Svar: Mina grannar skulle reagera precis likadant! (Är jag rädd för, i alla fall.) Dock har jag det så lämpligt att jag bor högst upp, och en halv trappa upp ligger vinden. Alla mina bilder i trapphuset tas utanför vindsdörren eller på själva vinden, och där är det verkligen aldrig någon (hittills har i alla fall ingen kommit upp dit). Om jag hör någon i trapphuset lägger jag bara ner kameran i väskan och låtsas att jag är påväg till förrådet. :) Japp, jag är töntig.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha, du är allt för härlig! :)

Postat av: Nadja

Haha jag har faktiskt också undrat det:P Och jag tror att det är lika bra att låtsas att man gör något annat för om man skule förklara sig så skulle de säkert tro att man var en galen supernarcissist, haha.

2007-09-01 @ 13:57:37
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Anonym

haha

2007-09-04 @ 17:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback