Strandsatt!

Först och främst: Ödets ironi. Snacka om att jag får skylla mig själv! Jag tjurade helt enkelt så mycket över att behova åka hem från Spanien nu när solen äntligen kommit att någon högre makt tröttnade och ställde in mitt plan. (Ja, jag är ganska självcentrerad, det stämmer!) Efter nio timmars väntan på Malagas flygplats fick vi hämta ut våra incheckade väskor igen, och ta en taxi till ett hotell i Torremolinos där vi får stanna tills imorgon, måndag, när nästa lediga par flygstolar finns. Läs mer...


Kommentarer
Postat av: Anna

Det vore verkligen grymt skönt att åka utomlands nu. Hoppas det går bra med resan hem.

Postat av: Malin

Du får se det som en extra semester;)

2007-04-16 @ 20:13:44
Postat av: Ulrika

Jag är grymt nyfiken på Malaga. Är det så charter som det sägs?

2007-04-16 @ 20:43:31
URL: http://alskadebeijing.blogspot.comspot.com
Postat av: Madde

Vill ge dig lite beröm för din blogg. Like!

2007-04-16 @ 21:51:43
URL: http://www.asweetconfession.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback