Start packing

Jag hatar att packa. Det gäller också när jag bara ska vara borta över natten, men som inatt - när jag packade för en och en halv vecka - blir det nästan olidligt.

Hur ska jag kunna veta vad jag vill ha på mig i nästa vecka?!

Jag är helt enkelt inte en planeringsmänniska, jag vet sällan att någonting ska hända innan det väl händer, och jag har i stort sett aldrig bestämt mig för en outfit innan jag tar på mig den. Alltså sköt jag upp packningen så länge jag bara kunde - ungefär till klockan tre inatt.

Och självklart glömde jag hälften.
Långärmad tröja, vaddå? Behöver man det?
Tur att det finns H&M i Gävle!

Nu: vin med Sofia och Anders. Ja, och Marcus förstås. Hurra! Det är en glad påsk.

Kommentarer
Postat av: ika

Då var det dig jag såg alltså, om möjligt ännu snyggare i verkligheten... :)

Postat av: Angi

Jag älskar att packa! :) trevlig resa.

2007-04-05 @ 22:15:32
Postat av: Nathalie

Usch, jag hatar med att packa. :( Haller med dig, hur ska man veta vad man vill ha pa sig nästa vecka!? Alltid samma pina!

2007-04-05 @ 22:28:16
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: emelle

jag älskar att packa. Däremot hatar jag att packa upp! Ha det najjs nu. Du är bäst!
Kram

2007-04-05 @ 23:16:12
URL: http://emelle.blogg.se
Postat av: Maria

Hej Jag undrar ifall du kan hjälpa mig med en sak. Jag ska ha ett tema som handlar om liv. Alltså hur man kännetecknar liv. Jag hade tänkt gravid kvinna och ett barn bredvid (typ, svårt att förklara). tyvärr så kan jag inte göra det nu (brist på gravida för alla har fött) Vad tänker du på när du hör liv? Något som kan vara enkelt men ändå tankevärt.
Snälla hjälp mig, jag har verkligen inte fantasi just nu!
Glad Påsk
/Maria

2007-04-06 @ 00:14:28
Postat av: Zombielicious

Jag har också jättesvårt för att packa! Skall jag vara borta en natt tar jag med tre olika outfits, man VET ju inte på förhand vad man kommer att vilja ha på sig! :P

2007-04-06 @ 00:58:13
URL: http://zombiefied.blogg.se
Postat av: Arazoo

Hoppas du får en trevlig resa! =)

2007-04-06 @ 07:23:13
URL: http://stylefascist.blogspot.com/
Postat av: Linda E

Jag ska fira påsk just i Gävle och jag tycker det är svårt att packa bara för 3 dagar =)

2007-04-06 @ 12:00:01
URL: http://mirandaail.webblogg.se
Postat av: Em

Hej! Såg dig på H&M i Gävle (där jag jobbar), skumt! Som om en kändis struttar in. Om du hade kommit till min kassa, vad hade jag sagt då? Hej Annika! Du, jag läser din blogg varje dag! Eller bara spanat lite extra och tänkt att "jag vet mer om dig än vad du tror att jag vet". Men... jag hade nog hejat och sagt att din blogg är himla bra. Sjukt snygg var du iallafall. Ha det bra! Glad Påsk!

2007-04-06 @ 18:33:48
Postat av: Annika

ika - Hahaha, shit vad sjukt! Vad skumt det känns! Jag som jämt går runt och känner mig skabbig, vad läskigt att folk känner igen en... Men samtidigt jätteroligt och smickrande ;) TACK för dina fina ord!

Angi - Du kan packa åt mig nästa gång? :P Tack, vi kommer att ha det jättebra, det är jag säker på.

Nathalie - Ja, eller hur?! Man tar alltid med sig för mycket och ändå känns detsom att man inte har något alls att ha på sig!

emelle - Hahaha, jaaa, packa upp är faktiskt om möjligt ännu värre! Jag är så sjukt slarvig och lat, det tar ofta över en månad för mig att packa upp när jag varit ute och rest...
DU är bäst. Tjeeerlek! :)

Maria - Jag känner mig jätteblåst... vad är det för tema du menar? Att fotografera? Eller något helt annat? I så fall... liv... Jag tänker lite som du, kanske för att du skrev det, men på generationer... typ en gammal människa med barn och barnbarn... kanske till och med en begravning, det vore häftigt, där alla sörjer den döda men samtidigt blir ju livet aldrig så påtagligt som i kontrast med döden.

Zombielicious - Exakt så gör jag också, och så vill jag ändå inte ha på mig någon av de outfitsen.

Arazoo - TACK! Det kommer att bli bra, det är jag säker på - att träffa sin familj (när man ser dem så sällan) kan nog inte bli fel!

Linda E - Hahaha, jaaa, det är verkligen skitsvårt!

Em - Återigen: VAD SJUKT! Och roligt! Jag vet ju att det är många som läser bloggen, men jag har så svårt att tänka mig att det är RIKTIGA MÄNNISKOR som läser den... så himla häftigt! Åh, du borde ha sagt hej, fast jag skulle heller aldrig gjort det om jag var du... Önskar att jag hade gått till din kassa. Jag minns inte hur jag såg ut igår... jo just det... tyckte själv att jag var rätt skabbig som vanligt, så himla kul att höra att ni Gävlebor inte blev alltför besvikna, haha! Jätteglad påsk till dig också, kära Em!

2007-04-06 @ 20:16:16
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback