So you're still in highschool, girl?

Den här fantastiska människan spelar jag in musikvideo tillsammans med på lördag!



Montt Mardié - >>The Windmill Turns All The Same<<

Det är det bästa med att vara vuxen och fri: jag kan välja att bara spela in videos med artister jag älskar. Yay för mig!
Jag misstänker att jag inte bör skvallra om konceptet riktigt ännu, men det är grymt. Helt underbart. Låten är dessutom förmodligen det bästa jag hört Montt Mardié-David sjunga. Aaaaaaw.

(Och jag har precis fått veta att det är nedlagda Le Sport som står för musiken - det hörs, om vi säger så! IIIIH NOSTALIGTRIPP!)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Men guu va kul! Montt Madié som är så bra! Vilka videor har du mer vart med i förrutom The Arkvideon som är sååå himla snygg???

2007-04-25 @ 10:54:55
Postat av: Annika

Jaaa, jag veeeeeet ;D Hur bra som helst!
Hahahaha, det där vill jag inte prata om... det är inte direkt något jag är stolt över, det var ju bara "jobb" helt enkelt. Nuförtiden skulle jag knappast ställa upp om jag blev ombedd att vara med i sådana videos som jag ställde upp i utan att blinka för fyra-fem år sedan...

Postat av: Helena

Waah! Vad häftigt :D Jag vill verkligen se den nya videon hihi.

2007-04-25 @ 12:05:10
URL: http://musiknonstop.blogg.se
Postat av: Hanna P

Är du med som skådespelare då eller?

2007-04-25 @ 19:50:57
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: Annika

Helena - Jaa, superhäftigt ;) Jag tror att den kommer bli skitbra!

Hanna P - Ja, precis, jag spelar mot David helt enkelt!

2007-04-25 @ 19:53:28
URL: http://www.fatale.se
Postat av: Anonym

oj oj oj vad vi vill ha tbx le sport!

2007-04-25 @ 22:19:11
Postat av: Robert

Be honom klippa sig eller nåt. Ser inte så jättefint ut i den videon du postade. Men förövrigt är han grym!

2007-04-25 @ 23:04:55
Postat av: Angelica

Ooh, a music video. spännande att se dina acting skills. :)

2007-04-26 @ 00:18:02
URL: http://ellenangelica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback