Nu är jag redo för våren.

H&M har nog universums mest prisvärda trenchcoats just nu! Jag och Sanna (som fyller 22 idag, GRATTIS IGEN ÄLSKLING!) kastade oss över dem och köpte dem utan att tveka en sekund.


Jag köpte förstås den snyggaste - den kamelfärgade i mitten.

Jag kände dessutom att jag bara var tvungen att inhandla den vårigt solgula Lindexväskan som jag suktat efter på nätet - tror ni inte att Sanna går omkring med just den väskan och är precis hur snygg som helst?

(Alltså... jag och Sanna bor ju faktiskt i olika städer nu, så vi får köpa likadana kläder. Och nu när jag vet att hon är klädd som jag kanske jag saknar henne mindre? Ehmm. Eller något.)


HEJA LINDEX!

Jag var ute i en verkstad och plåtade idag, grymma Ida var femtiotalsstylad och jag körde på med min semidramatiska fotostil som vanligt... (Kanske dags att börja utvecklas?) :) Det var svårt att få till ljuset, det är verkligen inte min starka sida, men det gick riktigt bra. I kameran ser bilderna schyssta ut, vi får se hur de blir när jag lagt in dem i datorn.

Nu: gå på stan med Marcus, ikväll: Fest-I-Valen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vem var klädd som vem sa du? Hrrrm.

Postat av: Victoria

Ja, de där trencharna är apsnygga! Kan tänka mig hur elegant man blir i den med ett par pumps och en väska på armen. Själv vet jag inte vilken färg jag skulle välja. I den svarta ser man säkert snyggt slimmad ut, den kamelfärgade liknar mest Burberry's kappor, medan man med den vita trenchen nog skulle lysa upp tillvaron vackert...

2007-02-02 @ 17:52:11
URL: http://svartvitlila.blogg.se
Postat av: Mimmi

skit snygga trenchar! :)


Kram Mimmi.

2007-02-02 @ 19:07:44
URL: http://Hottrendy.blogg.se
Postat av: Danielle

Jag köpte samma igår! Jag kunde inte fatta att de var så billiga.

2007-02-03 @ 10:54:45
Postat av: Annika

Sanna - Hmmm, jajaja, jag är väl klädd som du också? Men det kändes inte lika naturligt, "nu när jag vet att jag är klädd som hon".

Victoria - Alltså, svart känns så tråkigt som vårjacka, och den ljusbeiga har fula knappar, så den kamelfärgade var nästan helt given! Åh, den är bara FANTASTISK.

Mimmi - visst är de?! Och så vansinnigt billiga!

Danielle - BRA GJORT! :) Nej, inte vi heller. Nog det mest självklara köpet i år.

2007-02-03 @ 11:22:36
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: sanna

SJUKT snygga & SJUKT bra pris!

2007-02-04 @ 00:40:27
URL: http://sannibanni.blogg.se
Postat av: Annika

Sanna - ja, det är helt galet. Jag kände mig sååå fin i min nya underbara trench ikväll!

2007-02-04 @ 01:18:55
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback