Is it because I lied when I was seventeen?

Åååååh, hörrni! Jag hatar att behöva försumma er såhär, men den här veckan är det semester - och jag lovar, att sitta vid datorn är inte uppskattat. Däremot kommer det troget upp ett inlägg (plus en och annan dagens outfit) på Fatale.se varje dag kring 12:00, så helt borta är jag ju inte. Sajten är fortfarande under uppbyggnad och många förändringar ska ske, men jag är ändå så otroligt nöjd. Jag tycker själv att Fatale känns så som jag hoppades att den skulle bli - lite personligare och lite ambitiösare än många andra mer "organiserade" modebloggar. Och ännu mycket bättre ska det bli!

Dagens outfit



Svart klänning, Vero Moda
Silverfärgade leggings, H&M
Svarta skor med ankelrem, Zara
Guldfärgat hjärta på lång kedja, Accessorize
Guldfärgad väska, Vero Moda
Nagellack Maybellines Silver Lilac

Klicka här för fler bilder!

Det slutar verkligen inte att regna.
Som solsemester sett är veckan helt fruktansvärt misslyckad, men på alla andra vis är den ljuvlig. Jag behöver varva ner, mer än vad jag kunnat föreställa mig. Jag måste ta det lugnare, hitta balans. Balans, ja...
...vilket osökt (?) leder mig in på ämnet MINA NYA SKOR! :) Två par blev det på Zara idag, helt sjukt vansinnigt fantastiska. ÄNTLIGEN äger jag inte bara ett utan två par skor som ser ut precis så som jag föreställt mig! Jag är ägare till mina drömskor! (Jajamen, det ena paret ser du i dagens outfit.) Jag blir så lång och ståtlig att jag aldrig vill ta av mig dem.
(Förresten har jag krympt flera centimeter de senaste åren. What's up with that?! Jag är tjugotre, inte... åttiotre. Hallååå.)

Läs gärna mitt Fatale-inlägg Ut med föraktet. Leve kärleken! från idag om ni inte gjort det. Imorgon handlar det om min plånboks allra värsta fiende: tax free-shoppingen...

Nu: Sova. Ny dag imorgon. Sol? POR FAVOR?!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, en fråga: Hur lång är du och hur mycket väger du? Jag tycker du ser helt idealisk ut.

2007-04-12 @ 09:16:54
Postat av: Louise

Fint! Underbar bakgrund!

Postat av: marla

fina bilder, grymma färger och kontraster.

2007-04-12 @ 13:43:46
Postat av: aenigma

Oh vilken underbar bild. Älskar kombinationen av färger på kläderna, himlen, väggen och soffan. Uuuunderbar!!

2007-04-12 @ 16:01:46
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Ella

Åh så snyggt, bilderna är alltid lika fina som kläderna.

2007-04-12 @ 17:53:13
URL: http://gylleneskor.blogg.se
Postat av: Jo

När jag var i Barcelona för ca 1 mån sedan.
Köpte jag dessa skor + ett par nästan likadan fast i färgerna rött,grått och svart.

Ibland måste man bara älska Zara!

2007-04-12 @ 20:47:54
Postat av: r.a

jättesnygga bilder!

2007-04-15 @ 17:08:07
URL: http://rosannaa.blogg.se
Postat av: sandra

Glamour!! Vilken tjusig bild på dig. Bra jobbat tjejen. :)

2007-04-16 @ 00:29:49
URL: http://sandydarlings.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback