I wonder where you are now?

Jag gör mig själv så himla besviken hela tiden.
Jag har läkartid om en vecka, då jävlar, då ska han få tömma mig på blod om det så krävs, bara han tar reda på vad det är för fel på mig. (Jag svimmar vid minsta lilla stick i fingret, så det där var väldigt modigt och dramatiskt skrivet av mig, så det så!)

Just nu:
Oroar mig över alltid.
Ont i magen.
Lyssnar på tidiga Oasis.
Önskar att allt bara kunde lösa sig.

NOW THAT YOU'RE MINE
WE'LL FIND A WAY
OF CHASING THE SUN
LET ME BE THE ONE WHO SHINES WITH YOU


Nej, om man skulle ta sig ner i tvättstugan.
Jag vill bli sjukskriven.
Jag orkar inte misslyckas hela tiden.
Jag vill absolut inte bli sjukskriven.
Jag orkar inte misslyckas hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bli frisk! :)

Postat av: Anna

ooohh slide away är typ en av världens bästaste låtar..särskilt i live versioner när Liam tar i allt vad han kan när han skriker fram " And now that you're MINEEEEEE!"...ohhh...

och jag tycker att du verkar ganska så jävla lyckad, även om du skulle bli sjukskriven. så det så.

2007-04-24 @ 12:06:07
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: erika

i love you, hjärtat.

2007-04-24 @ 14:47:37
Postat av: Jenny W

Bit ihop! Efter regn kommer solsken. Alltid!

2007-04-24 @ 15:08:31
URL: http://jennyolivia.blogg.se
Postat av: mia

å jag känner igen det där... alltid så konstigt när man själv ser någon som man verkar tycka vara nöjd med det hon gör och de hon har omkring sig, och sedan visar sig må lika dåligt som en själv.
självklart ska du försöka gå till botten med det fysiska, genom att låta farbror doktor undersöka dig. men försök att ta hand om ditt inre också genom att sänka kraven. du behöver inte alltid vara bäst på allting...
hm, vad lätt det är att ge tips till någon annan... borde kanske ta åt mig själv lite också!
tycker om din blogg och att du vågar vara så personlig.

2007-04-24 @ 16:04:22
Postat av: Michaela

Härligt att du vågar skriva sådant i din blogg, för det känns mycket mer som en levande person när du delar med dig av saker.

Som nästan färdig KBT-psykolog kan jag ju dela med mig av vissa visheter kring prestation, rädsla och oro över sjukdom och hur man värderar sig själv utifrån vad man gör, inte hur man är. Bara säga till om du vill ha någon kinesisk spådom ala KBT.

2007-04-24 @ 21:30:27
URL: http://www.pickamela.deviantart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback