I used my one phone call to dedicate a song to you on the radio

Jag är så himla stolt över mina allra första publicerade foton att jag var tvungen att slänga ihop ett litet ego-kollage!


(OBS - Jag skrev inte recensionen, utan fotade banden och vimmelbilder, och skrev ihop en liten enkät med de jag fotade - texterna ni ser i samband med vimmelbilderna längst ner på sidan. Recensenten heter Jonas Palm.)

I övrigt så känner jag viss ångest inför eventuellt bikinianvändande i Spanien (åker på lördag!). Jag ser mig knappt i spegeln längre när jag inte är fullt påklädd, för att minimera risken för att helt enkelt vägra ligga vid poolen i nästa vecka.

(Nej, jag tycker inte att jag är tjock. Jag är snarare glad att jag inte ser ut såhär längre:

Jag önskar bara att jag kunde vara lite mer fit. Jag känner mig så... saggig. Och jag hatar verkligen att jag bryr mig!)

ÄSCH.
Tur att det finns så många viktigare saker att göra än att oroa sig för celluliter och hängig stjärt.
Som att sova.
Och tur att vi är fina som vi är!
För det är vi, vad de än säger. Det är bara så svårt att komma ihåg, när vi så sällan blir påminda.

___________________________
Edit:
Jag har visserligen en baddräkt, men den är inte direkt ett alternativ, eftersom det enda jag faktiskt är riktigt nöjd med är min mage. Då känns det lite dumt att täcka just den. Det skulle vara en sådan där med ben i så fall, så att jag slipper oroa mig för... min nederdel.

Kommentarer
Postat av: motherfakka

det blir säkert skitbra. själv har jag börjat nojja för beach 2009. och i bokhyllan ligger mitt svindyra oanvända gymkort och blänger på mig.

Postat av: emelle

Annika. Du har så rätt. Ha det lovely i Spanien, du får sola åt mig! ♥ Emelle

2007-04-04 @ 00:45:43
URL: http://emelle.blogg.se
Postat av: Alexandra

Ha! Då skulle du se mig i bikini. Jag har köpt den bästa baddräkten för att dölja allt vad en graviditet kan innebära. Dessutom är jag lat och orkar inte träna men den omtalade baddräkten drar in och håller upp precis där det behövs=kärlek!

2007-04-04 @ 00:55:29
URL: http://trynottolooksopretty.blogspot.com
Postat av: Emelie

Jag läste allt den där recensionen eller vad det nu kallas :)

2007-04-04 @ 01:00:53
URL: http://emeliesophia.blogg.se
Postat av: j

hörröö upp mmed hakan och intala att du är bra! finns de som har det värre, så tänk på hur bra du har det och hur fin du är! glöm inte det.

2007-04-04 @ 01:16:24
URL: http://jeeena.blogg.se
Postat av: Hannah

Girl, du är BODYLICIOUS!

2007-04-04 @ 01:26:31
URL: http://svartkajal.blogg.se
Postat av: DiscoDan!

Asså, såna som du borde inte få skriva Jens Lekmans texter som blog-headline. *himlar med ögonen*


HAHAHAA, jag var bara tvungen! :)
Skönt att det verkar lugnat ner sig här borta igen.
Synd att du inte fick åka till NYC, du fick åtminstone EN (1) röst från mig. Ha det så trevligt i Spanien, det e ju inte fy skam det heller! Säg inte att du åker till Barca, för då blir jag svart av avundsjuka... :(

2007-04-04 @ 05:08:24
URL: http://lehnberg.net
Postat av: DiscoDan!

Oups... Så läste man lite längre ner i bloggen o insåg att det visst inte lugnat ner sig här borta riktigt ännu... Sorry. Du vet, det här med o läsa bloggar i omvänd kronologisk ordning kan vara ett riktigt helvete ibland... =/

2007-04-04 @ 05:28:26
URL: http://lehnberg.net
Postat av: masha

baddräkt är det nya svarta!

2007-04-04 @ 08:48:27
Postat av: Hmm

Fan synd att jag röstade på dig

2007-04-04 @ 09:04:32
Postat av: Loos

Haha söta! Jag kan ta din mage så kan du få min stjärt? :D Är det okej? hehe, såklart inte, men en vacker tanke. Puss på dig och ha en underbar påsk med familjen!

2007-04-04 @ 09:45:54
Postat av: Karoline

Va kul med publicerade bilder! Grattis!

2007-04-04 @ 16:57:00
URL: http://www.thatshot.blogg.se
Postat av: ANnaapanna

Du är ju jättefin! själv får jag ångest pga att ja är så stor...
Måste bara fråga, är du född sådär smal?

2007-04-04 @ 20:56:08
Postat av: Isabella

Annika du e ju jättefin.

2007-04-05 @ 14:02:41
Postat av: Karolina

Herregud Annika!! Jag skulle göra vad som helst för att ha din kropp, så sluta omedelbums med de där dumheterna!! Det jag alltid tänker på när jag ser dina bilder är hur oerhört bra du passar i precis alla olika kläder och det är bara för att din kropp är som den är. Själv är jag intresserad av mode och kläder men jag skulle inte kunna ha på mig hälften av de kläder som du har för att jag skulle se ut som hej kom och hjälp mig...

2007-04-06 @ 10:44:30
Postat av: Erlendirene

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2008-10-16 @ 13:29:54
URL: http://www.enequist.dk/erlendirene

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback