Snela rössta då *bLiNK*



Ahaaa.

Nu kan man rösta i VeckoRevyn Blog Awards.

Det var tydligen några som varit lite för snabba med att hitta tävlingen, det var därför inte länken funkade.

Alltså får ni som tycker om mina bilder gärna gå in och rösta på mig i kategorin "bästa foto". Jag är hon längst till höger som ler fånigt och tittar ner.

(Mannen som tagit bilden tyckte att det i själva verket var han som borde få pris för bästa foto. Jag försökte förklara att det nog inte var bara just den bilden som var nominerad, men han ville inte lyssna på det örat. Så röstar ni på mig och jag vinner lovar jag att dela med mig av priset till en synnerligen söt pojke.)

Lite kul att de andra tre som är nominerade i fotokategorin har superseriösa och otroligt vackert tagna bilder, och jag fick representeras av en riktigt töntlycklig semesterbild.
Loving it!

Kommentarer
Postat av: Chriztian

Självklart ska jag rösta, det blir mig ett sant nöje. Ska även be Christofer, killen som var med mig på bokmässan, att rösta. Det lär han säkert inte finna några problem med att göra.

Nu ser vi till att vinna dig detta priset! ;)

Postat av: Tomac

"Du måste fylla i alla frågor markerade med rött!"



Vadfalls! Jag tvingades rösta på massa lall som jag inte har en aning om; but I will tell you this: DET VAR ENDAST RÖSTEN PÅ BEAUTIFULONES SOM BETYDDE NÅGOT FÖR MIG!!!!!11



kjamis

2008-09-29 @ 20:10:09
Postat av: Arthur

Hej, jag ville bara vara en kontrast till alla som tillförde något till debatten två blogginlägg ner. Väldigt intressant och väldigt nödvändig debatt men många fina infallsvinklar.



Jag röstade på dig, fast jag var tvungen att rösta på 19 andra människor också, i andra kategorier, som jag inte har någon aning om vilka de är. Så istället för att anstränga mig röstade jag bara på den som var mest lik dig i varje kategori.

2008-09-29 @ 20:36:27
Postat av: Anonym

Jag har röstat på dig!

2008-09-29 @ 22:25:55
Postat av: Emma

jag har redan röstat på dig!

2008-09-29 @ 23:55:58
URL: http://ohglory.blogg.se/
Postat av: Maria Engström

Jag har redan röstat på dig! :-)

Och jag måste säga att den där bilden var väldigt "du" Annika! Ditt icke-fåniga leende och håret som fladdrar in över ansiktet. Sååå fint!

2008-09-30 @ 09:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback