I think, think, think, 'til I start to drink again.



Det här är min eftertänksamma min.
Jo, jag lovar!
Precis såhär ser jag ut när jag halvligger i min säng klockan två en söndagmorgon och försöker jobba.



Jag tänker att jag lika gärna kan berätta lite om min dag.

Jag och Fanny drack en cider (förlåt, xider - med sugrör!) i solen, åt en tunnbrödrulle vid Stadshuskajen, drack ett glas rosé på vårt nya stammishak på Hornsgatan.

Sedan ville jag ut, ut, ut.
Fylla och dans, ge mig nåt som tar mig någonstans, and so on.
Istället åkte jag hem och åt halloumi och drack vatten.
Nu ligger jag och gör research för morgondagens skrivande, och ser alltså - som ni ser - väldigt eftertänksam ut.

Kanske tänker jag att jag är stolt över mig själv, som redigerar artikelbilder istället för att dansa sönder fötterna till Common People på en nostalgisk popklubb någonstans.

Som att jag skulle förtjäna någon slags medalj för att jag är nästan nykter en lördag.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Nu är jag hemma, inte det minsta nykter, det var en fin kväll men jag är lite ledsen för att jag kommer att vara så sjutk bakfull i morgon! Gud vad du är söt när du jobbar, Annika =) Sötast i väörlden tro r jag!

2008-06-08 @ 03:55:47
Postat av: Filippa

Men usch vad pinsamt många stavfel, gaaah :(

2008-06-08 @ 03:56:08
Postat av: johanna

Jättefin blogg och bra innehåll och alltihop! Jag ska verkligen fortsätta läsa den :D Gå gärna in på min och va med i den senaste tävlingen där man bara behöver lämna kommmentar så har man chans att vinna mp3-mobil!

Postat av: Parisa

Var du lite rädd på bussresan hem?

2008-06-08 @ 12:27:06
URL: http://pimpassparadise1.blogg.se/
Postat av: tiny

Det märkliga är att jag satt och skrålade till Common People på Parklife igår och så läser jag just det här idag. Det är något magiskt med Pulp!

2008-06-08 @ 14:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback