Fuck Nicole, älska Viron.



Jag har visserligen redan både alldeles egna, fantastiska småsystrar och ett gäng extrasmåsyrror som är De Raraste, men jag kan inte låta bli att samla på mig fler. Och fler. Och fleeeer.
Det senaste nytillskottet heter Viron Fry och är kanske det sötaste som någonsin gått i ett par Cheap Mondays. Hade jag varit rikare hade jag åkt till NYC och bakat sockerkaka åt henne och pussat henne på näsan och gett henne tusen små presenter som jag köpt för fem kronor styck.

Jag vet, jag är sjukt creepy. Tillbaka till terapisoffan, genast!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hon är verkligen totally adorable! Hur gammal är hon? Inte äldre än 13-14, gissar jag. Och redan med så härlig stil - underbart!

2008-06-26 @ 23:38:00
Postat av: Abbes pappa

Äh. Du är inte creepy. Jag tycker det var charmigt jag. Sockerkaka, näspuss och femkronorspresenter. Det låter det.

Postat av: tobbe

sexy time!

2008-06-27 @ 10:56:36
Postat av: tobbe

Förresten tänkte jag ta mig till Kungsholmen ikväll. Hade tänkt mig förbi Lokal, Lemon, Mälarpaviljongen.... Så om du inte har något för dig.. ser jag dig så säger jag hej.

2008-06-27 @ 12:30:15
Postat av: madeleine

haha om du någon gång behöver en låtsasSTORAsyster så ställer jag upp;)

puss på dig, trevlig helg

2008-06-27 @ 13:54:43
URL: http://benebenes.blogspot.com
Postat av: kiddo

Vad sjukt fin hon var

2008-06-29 @ 01:17:56
URL: http://roamtheworld.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback