Klart att grabben ska ha ett fotbollslag!

Klart att ungen ska ha en egen häst, liksom.





<3

Kommentarer
Postat av: mathilda.

lyx!

Postat av: Elisabeth

Du og din søster bare lyser godhet. it makes me smile. :)))

2008-07-26 @ 15:24:56
URL: http://flickr.com/photos/elisfager
Postat av: kalle

Rika och priviligierade mamma-kids.

Själv har jag inte råd med semester och förlorade nästan 1:an när jag blev sjuk ett längre tag.

Så orättvist är dagens Sverige och sedan har din mamma mage att tycka att alla som bor i hyresrätt ska tvingas få marknadshyror. Ta dina skitböcker och dra tillbaka till Norrland, vi stockholmare behöver inga som er här.

2008-07-26 @ 18:34:24
Postat av: Anonym

Åh, den översta bilden är så himla fin!

2008-07-26 @ 18:42:37
Postat av: mathilda.

fina fina.

2008-07-26 @ 22:49:38
URL: http://dalberg.webblogg.se/
Postat av: Maja

Vet du Annika, jag har precis upptäckt din blogg och jag skulle vilja ha dig som kompis. Tror du skulle va en kul kompis att ha.

2008-07-27 @ 00:01:48
Postat av: Annika

mathilda, du är så fin.



Elisabeth - Rara du, vad glad jag blir!



kalle - Ja, för min mamma och jag själv är ju verkligen födda med silversked i mun. Eller inte. "Dina skitböcker?" Det här är inte min mammas blogg, snälla du.



Anonym - Tack, jag tycker också att den är härlig!



Maja, det låter som en bra idé. Kompisar är fint och viktigt att ha. Jag tror att jag är okej att ha som kompis, men jag har lite för lite tid för att vara så bra som jag önskar att jag vore...

2008-07-28 @ 17:22:57
URL: http://beautifulones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback