Modeintresserad assistent?


Vackra
Jannike i en Sofifi-outfit.

Min vän Sofie är designer.
Hon lanserar snart sin andra kollektion, alldeles fantastiska kläder, och hon behöver hjälp. En assistent, helt enkelt. Någon som kan hjälpa till med allt möjligt. Det är tydligen inte en barnlek, det här med att ha ett klädmärke.
Du som söker bör bo i Stockholm, vara över 18 år, intresserad av mode och design, noggrann och organiserad.

Jag vill gärna hjälpa Sofie att hitta rätt person. Maila mig på marklund.annika at gmail.com och berätta varför du skulle passa bra för tjänsten. Spread the words, tipsa dina kompisar, och vänta inte med att höra av dig!

(Det är i stort sett en heltidstjänst, lönen är inte särskilt hög men går att diskuteras. Tjänsten passar framför allt dig som värderar erfarenhet högre än cash, om vi säger så.)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!

Låter som ett superkul jobb, men jag tänkte försöka plugga klart först. Men du kan ju skriva till nån av lärarna på THS (textilhögskolan i Borås där jag pluggar) de brukar nämligen vidarebefodra jobberbjudanden till oss elever. :)

Postat av: Anna

"Blev plötsligt fullkomligt akut panikhungrig. Jag intalar mig att det betyder att jag börjar bli frisk. Vilken tur att jag är vuxen och får koka makaroner och steka falukorv trots att det är mitt i natten! Vara vuxen rockar. Förutom när man får restskatt."



Så skrev du får några månader sen. Och här sitter jag med en 1½ års ätstörning och tänker att jag också vill kunna äta vilka tider jag vill. Jag börjar gråta för att jag inte vet om jag nånsin kommer klara att äta så fantastiskt dekadent nångång någonsin. Jag vill kunna äta glass och kolasås till frukost, cornflakes till lunch och sedan klockan nio på kvällen upptäcka att jag är cphungrig och därför koka pasta för 3 och äta upp alltihopa med såsig ketchup. Nu får jag panik om vi äter tio minuter efter klockan sex, eftersom vi alltid brukar äta prick sex. Då måste jag förskjuta mitt kvällsfika också. Planera, planera, tänka, tänka. Jag VILL äta dekadent och onyttigt och fruktansvärt och TILLRÄCKLIGT.

2008-08-04 @ 17:55:39
URL: http://annabostromi.blogspot.com
Postat av: cat

beautiful pic:)

2008-08-04 @ 20:47:24
URL: http://gallon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback