Om ni undrar vad jag har för mig om dagarna...


Från
ZTV.se

Inte frilansjournalist, skribent, fotograf, moderedaktör eller ens bloggare eller student.
Nix.
Modell.
Antingen har ZTV, trots nysatsningen, för alltid fastnat i 90-talet.
Eller så är jag så vansinnigt jäkla snygg att de inte kan tänka sig att jag kan vara något annat än modell.
Eller så är jag så vansinnigt jäkla pantad att de inte kan tänka sig att jag kan vara något annat än modell.

Nej, ursäkta, nu ska jag faktiskt iväg och jobba som modell.
It's a tough job, but someone's gotta do it.

Måste bara öva lite först:






Kommentarer
Postat av: S

det är också intressant att de skrivit "som jobbar som modell" inte bara modell. Så det betyder säkert att pantigheten(!)inte är inräknad.

2008-04-24 @ 12:54:22
Postat av: madeleine

det är nog för att du är så snygg. men det är hemskt synd att en vacker utsida jämt går före allt annat. jag tycker att du är sjukt snygg såklart o en duktig modell men jag förstår verkligen att det måste kännas snett att jämt ses endast som det. Du är duktig på så mycket annat och om jag förstått det rätt är väl inte modellande det du gör mest nu för tiden? Eller så är det för att modell ses som mest glamouröst av någon skev anledning=lockar flest tittare.

2008-04-24 @ 13:19:08
Postat av: Vicky

I love these photos, the colors are really good

Postat av: Annika

S - Det har jag inte tänkt på! Vad menar du att skillnaden är? Jag är intresserad!



madeleine - Det är väldigt konstigt, för jag har inte jobbat som modell på... ja, i alla fall tre år. Men jag väljer att se det som en söt komplimang, även om det känns som att min kompetens reduceras en smula.

2008-04-24 @ 13:36:42
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: S

Skillnaden är väl egentligen att de inte kallar dig modell. Man kan ju t.ex jobba som lärare men ej vara lärare (utbildad). I detta fallet tycker jag kanske inte det var helt rätt, man kan nog säkert kalla dig för modell (bland andra saker) men jag såg det som en komplimang konstigt nog, för det skulle kännas så simplet att endast beskriva dig som modell. Du verkar vara så mycket mer.

2008-04-24 @ 16:37:09
Postat av: Alexandra

Härliga bilder återigen!

2008-05-05 @ 17:23:46
URL: http://tiominuter.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fjååårtiiis

2008-11-06 @ 12:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback