En kjol är en kjol är en kjol.

Jag är sugen på att ge mig själv något fint i julklapp.
Kanske den här Nanso-kjolen från
Wardrobe Stockholm,
som är nedsatt till halva priset (400 kronor).



Jag är väldigt förtjust i kjolar som sitter åt högt upp i midjan och är större över höfterna.
Allra, allra, allra helst skulle jag naturligtvis vilja ha någon av Johanna Vikmans underbara kjolar, men de ligger någon tusenlapp över min budget, tyvärr.
Och inte för att vara sådan, men...
En kjol är ju ändå bara en kjol.

Kommentarer
Postat av: stacy

... läst extremely loud & incredibly close kanske? :D och ja, kjolen verkar som en himla fin julklapp till dig från dig. de bästa julklapparna får man faktiskt oftast av sig själv ;)

2007-12-16 @ 20:10:09
Postat av: Michaela

Åh, köp kjolen! Be att få den inslagen också. Väldigt fin!

Postat av: Maria

Så jäkla snygg. :)

2007-12-17 @ 15:11:11
URL: http://www.vildvittra.se/13
Postat av: Maria

Mycket fin!

2007-12-20 @ 09:27:07
URL: http://vacker.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback