Kommer du in på Fatale?

Linnea skriver:

Jag kommer till Tjuvlyssnat.com när jag går till www.fatale.se. Det har varit så hela veckan när jag har testat.. Snart börjar jag nog sluta försöka nå er blogg. Det känns inte som någon idé.



Men, Linnea, vad tråkigt! Dock har jag ingen aning om vad vi ska göra åt det - jag kommer ju till
Fatale, och alla (?)andra - ja, de flesta i alla fall - också? Skittrist, jag hoppas att det fixar sig, men vi kan inte göra så mycket. Vi är bara glada att de flesta i alla fall kommer in på bloggen utan problem!

Hur många är ni nu som verkligen inte kommer in på Fatale? Det här är ju helt stört.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hade sparat ett bokmärke på "www.fatale.se" och detta funkade inte alls... så jag tog bort www o då funkade det. Minst sagt stört. :D

2007-08-29 @ 10:42:44
Postat av: tiny

För mig fungerar det utan problem sålänge servern nås och det har den gjort den senaste tiden.

2007-08-29 @ 11:15:41
Postat av: Henrik

Går inte att prenumerera via RSS-flöde längre. Det ledet bara tjuvlyssnat.

2007-08-29 @ 11:27:45
Postat av: Mdm Bricolleur

Hej!
Fatale funkade plötsligt igen efter några dagar med Tjuvlyssnat, jag vet inte vad som hände...
Men över till dina kommentarer här. Jag kunde inte se några kommentarer när jag läste din blogg från jobbet, men hemma gick det bra. På jobbet hade vi gamla explorer medan vi hemma har firefox. Om du använder explorer så försök byta till en annan webläsare och se om problemet kan vara så enkelt som det. Jag vet at Blogspot iaf är anpassat til firefox, men jag har ingen aning om blogg.se.

Postat av: Hanna

Jag går in via bloggtoppen. Funkar superbra.

2007-08-29 @ 13:50:08
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Tess.

samma här! kommer också till tjuvlyssnat... :(

2007-08-29 @ 15:54:48
Postat av: tiny

Henrik, jag kan det. Testa att gå in och starta en ny prenumeration kanske?

2007-08-29 @ 16:03:58
Postat av: Gelix

När jag ska till ftale hamnar jag istället på tjuvlyssnat. skumt.

2007-08-29 @ 16:27:52
URL: http://www.gelix.blogg.se
Postat av: tips

töm cachen så kanske det funkar utan att ni hamnar på tjuvlyssnat?

2007-08-29 @ 17:11:25
Postat av: Emmy

Jag har inte kunnat komma in på sidan på en dryg vecka så nu har jag faktiskt slutat försöka. När man går in på fatale.se från min dator kommer det bara nåt mystiskt felmeddelande om "Great success, Apache is woeking on your c-panel"....
Sjukt trist.

2007-08-29 @ 19:54:46
URL: http://www.emmylicious.blogg.se
Postat av: Fanny

Buhu...!
Det går verkligen inte!
Saknar sidan..

2007-08-29 @ 22:03:17
URL: http://metrobloggen.se/Fannny
Postat av: mae

Kommer bara till tjuvlyssnat.se. Försökt allt, försöker jag gå in via länk så kommer jag till tjuvlyssnat igen, men denna gång stor det "error 404" eller ngt sådant. Synd, verkligen!

2007-08-30 @ 01:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback