Always say you'll be right back

Många verkar klaga på att Elsa Sylvan, som jag skriver om idag på Fatale, ser för mycket om som "the girl next door". Jag tycker att det är schysst att det finns en marknad både för modeller med väldigt speciella utseenden och mer "vanliga" vackra tjejer - är det inte positivt att olika typer av utseenden representeras? Jag gillar i alla fall Elsa som tusan, och är grymt nöjd med bilderna jag tog på henne under modeveckan. Dessutom är hennes hy fullständigt felfri, det fascinerar mig. Elsa, du är grym girl next door!








Bild från DNA

Kommentarer
Postat av: Isabella

Alltså jag tycker inte alls hon ser "vanlig" ut, men jag tycker iofs inte någon människa ser vanlig ut. Alla är unika på sina fina sätt och hon var riktigt vacker. Dumt diplomatsvar men jah.

Postat av: visomvie

Hon ser söt ut. Och det var inte något dumt svar.

2007-08-15 @ 09:55:42
URL: http://www.visomvie.blogg.se
Postat av: Anja

Hon är jättefin *nickar*

2007-08-15 @ 23:27:28
URL: http://veenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback