Lite Idolsnack, ja.

Ååh, vad mycket häftigare det hade varit om den här flickan inte hade hypats sönder och samman.

Om hon bara fått komma in och riva hela haket, så att säga.


Men okej, jag grinade ändå. Inte för att det var min typ av låt, min typ av röst. För det var det inte.
Men för att hon började gråta.
För att hon tydligen inte har en jävla aning om hur otrolig hon är.
Sådant breaks my heart.

Själv blev jag förtjust i I'm Yours-snubben med den ljusa rösten. För att jag fick tänka "åh, härlig stekarsnubbe, det här blir pinsamt". Och sedan bli överraskad.
Alla vet väl hur kul det är med överraskningar.
Annars hade ju aldrig Kinderäggen blivit så populära.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar kinderägg. I really do.

Postat av: Cecilia

jag tror att det är någon som copy-paste:ar dig på www.berusad.org. mer säger jag inte.

2008-09-14 @ 13:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback