Tonight, tonight, tonight, tonight.



So, here we are now.

Kommentarer
Postat av: Julia

"And the man next to me said ?Everything is gonna be alright?.
I said ?Nothing is gonna be alright, but thank you anyway?.
And then I saw your face in the airplane window.
I waved my hands and I shouted to you:
Tonight, tonight, tonight, toniiiight...
I wanna be with you tonight."

Den låten sjöng jag och hela min klass tillsammans på en konsert vi hade i ettan. Den är fin, en smula sorgsen men ändå gör den mig sprudlande glad.
Allt kommer gå bra för dig! Kram!

Postat av: Frida

Du är så fin Annika!

2008-01-27 @ 13:06:24
URL: http://skarpt.blogg.se
Postat av: felicia

jag övar på att så ofta som möjligt säga till om jag gillar något eller om något är positivt angående en person. har gått helt okej och jag har gjort många glada.

here i go:
du är fantastiskt vacker och det finns stunder då jag önskar att jag såg ut som du. men så är det ofta med fina personer.
och så skriver du oerhört bra. dina texter är som moset. och så är bilderna grädden :D
tack för det och fortsätt så länge det bara går.

2008-01-27 @ 20:30:35
Postat av: naemie

Hej

Tycker om dina foton.
Jag funderar på hur du lägger upp dina bilder som collage. Vad använder du för program?

Jag har din sida som favoritsida.

2008-02-03 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback