They just wanna, they just wanna-aaa...



Tack Louise, det var fint!
Även om jag knappast sörjer över att det där var mitt första och sista Otten-besök.
Hoppas att du mår bättre än jag idag.

EDIT:
Okej, många verkar fantastiskt chockade över att jag gick på Otten igår.
(Norrköpingsbor, antar jag, eftersom jag sannerligen hoppas att stället inte är en nationell angelägenhet.)
Såhär:
Jag hade aldrig varit där.
Jag flyttar nu.
Jag ville göra något annat än att gå på Hugos för sextionde miljonte gången, dricka öl och dansa sönder fötterna till Very Loud och Bandstarter.
Jag behövde människor jag inte känner och musik jag inte lyssnar på.
Så vi gick till Otten, shottade och dansade sönder fötterna till Greased Lightning istället.
Och ja, det blir verkligen vad man gör det till.
Många verkar tro att det är oerhört stor skillnad på att gå på ett ställe som Otten och en gammal hederlig indieklubb.
Det är det inte.
Det finns läckra människor med snygga kläder på båda ställena (om än inte lika många);
det går att dricka sig redlöst berusad oavsett,
och jag är övertygad om att det som skiljer Otten från Hugos inte är att de som går på Otten vill knulla.
Det vill med största säkerhet de på Hugos också göra.
Bara med annan musik på i bakgrunden.

Kommentarer
Postat av: Ediot

du är så otroligt vacker-. ville bara säga det

Postat av: Lina

Väl talat, det blir verkligen vad man gör det till. Jag är van att det inte finns så himla mycket att tillgå så när man väl gör nåt kul så kan man itne vara petig och gå på nichade ställen, men man kan ha kul ändå.
Indiefolk knullar med största sannolikhet lika mycket som andra. Folk har sånan fördommar.

2008-01-26 @ 21:08:57
URL: http://mjorf.blogg.se
Postat av: Johanna

"jag är övertygad om att det som skiljer Otten från Hugos inte är att de som går på Otten vill knulla.
Det vill med största säkerhet de på Hugos också göra.
Bara med annan musik på i bakgrunden."

Det där är nog det bästa jag har läst på hela dagen.
Väldigt sant, väldigt korrekt.
Nu blev inte kvällen lika tråkig längre.

2008-01-26 @ 21:43:27
URL: http://disktrasa.tjejsajten.se
Postat av: Fia

Det kan vara det bästa ja läst på hela bloggen .. ;) Huvudet på spiken där :)

2008-01-26 @ 21:53:40
URL: http://doodelidoo.blogg.se
Postat av: madeleine

haha roligt skrivet!

2008-01-26 @ 22:51:51
URL: http://benebenes.blogspot.com
Postat av: Jossan

Jag vill bara krama dig Annika. Vill säga att du är bäst fast jag inte ens känner dig. Så jag säger såhär, jag älskar din blogg. Du gör den så jävla bra. Take Care, och massor av kramar.

2008-01-27 @ 00:05:38
URL: http://josefinlundvall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback