2007. Ett slags "best of".

Fördriver tid genom att låna lista av Sofia Dahlén, eftersom jag absolut inte vill packa upp ännu.
Lägger till sådant jag saknar, förstås.

Klädesplagg : 2007 var den ogenomtänkta överkonsumtionens år för mig. Inget plagg har betytt något någon längre tid.
Accessoar : För första gången i mitt liv använde jag ett vardagssmycke, som jag vägrat ta av mig.
Skor : Säkert femtio par, i alla fall. Inget av dem var perfekta. Skönast är Vagabondkängorna, snyggast Zaraskorna.
Köp : Alldeles för mycket. Då föredrar jag sälj - att bli av med min lägenhet till slut var ganska underbart.
Bok : Populärkultur - teorier, metoder och analyser av Simon Lindgren. För att vi varit förlorade utan den. Vi som aldrig sa hora av Ronnie Sandahl, för att den gjorde så jäkla ont, och det är viktigt.
Inspiration : Film, musik, flickor med rosiga kinder som leder sina cyklar över isiga broar, spinkiga pojkar med långa luggar, en och annan blogg.
Bloggar : Jag tröttnade. Läser numera bara mina vänner och bekanta och de jag önskar var mina vänner.
Låt : Montt Mardié - Paraply
Resa : Modeveckan i Köpenhamn, helt klart. Fem dagar av komplett vansinne... och en del mode.
Magasin : Plastique var glossigast och mest läsvärt, Ondskan var överlägset mest intellektindie. RIP.
Videomani : Jamie Lynn! The Dakota Fanning Show! You just got slapped! Bestefar! Charlie! Robin Sparkles - Let's Go To The Mall!
Misslyckande : Att jag inte klarade av att fortsätta med Fatale. Vi hade något fint på gång där. Men... att jobba gratis fungerar bara till en viss gräns.
Accomplishment : Mitt VG på LiUs sommarkurs i etik. Ni som gått den vet vad jag menar. Att jag lyckats hinna med att sköta moderedaktörsjobbet vid sidan av skolan.
Tidsfördriv : Tv-serier har aldrig varit bättre, eller tagit upp mer av min tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, fikk lyst til å lese den hore-boken. :p må vel lese den på svensk, så ikke sikkert jeg forstår alt - men jeg kan jo prøve.

Annika? hva vil du bli når du blir stor?
om du har skrevet det på bloggen før må jeg bare unnskylde meg. For det har jeg isåfall misset ;)

2008-01-03 @ 15:37:15
Postat av: Annika

Jaaa, pröva! Den är fin och sorglig.

När jag blir stor? Jag är nog redan stor. Jag vill jobba som journalist och skådespelare, ungefär som nu. Fast mer. Och bättre.

Postat av: miri

oh, jag vill vara din vän med!
det skulle vara fint tror jag :)
dessutom tror jag att du är en superfin vän, hur lite tid du än må har, apropa inlägg ovan detta. jag har det liksom bara på känn, att så är det!

2008-01-03 @ 20:00:06
URL: http://bookofmiri.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ohh, du är en av de få människorna som kan få mig att verkligen känna mig alldeles varm i hjärtat och nästan gränslöst full av kärlek. Du är så underbar. Och jag är så glad att du vill vara min vän! Det betyder mycket. Så mycket! Jag vill bara åka ned till Norrköping och ge dig massor av kramar nu nu nu. Puss kram!

2008-01-03 @ 20:47:06
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Lina

Jag snodde den här listan, hoppas det går bra ^^

2008-01-03 @ 23:11:47
URL: http://mjorf.blogg.se
Postat av: sofia dahlén

åh jag älskar att vara din bekanta!!

2008-01-04 @ 16:25:38
URL: http://www.conspicere.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback