Min dyrbara tid.

Om man skulle ta och sova mer än typ tre timmar inatt?

Jag förstår mig inte på min utbildning. Jag förstår inte hur de tänkt att vi ska hinna med allting, när vi har mängder med uppgifter och projekt att jobba med, men ändå måste sitta i fyra timmar i ett trångt klassrum och lyssna på tråkiga radioprogram som vi precis lika gärna kunnat lyssna på hemma. Varför slösar de bort min dyrbara tid?!

Oh well. Om jag ska vara helt ärlig så blir ju min tid så dyrbar just eftersom jag tar på mig att göra så fruktansvärt många saker. Alltså får jag skylla mig själv och borde bara vara tyst.

Som sagt. Sova var det! Yeah, right.

Kommentarer
Postat av: Letterfromgotham

Hi, nice site! Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback