Jag älskar din stil. En klar etta!

Outfits.se är roligt.
Av många anledningar.
Allra roligast är när det uppstår lustiga buggar, som gör att bilder som påstås föreställa mig föreställer någon helt annan. Ofta är det fjortonåringar i t-shirts med tryck och avklippta huvuden som får vara jag. Undrar om det är en tillfällighet eller om någon försöker säga mig någonting.

Outfits.se är också roligt på så sätt att när jag lägger upp en bild får den ofta snabbt många av snälla och uppmuntrande kommentarer, medan folk verkligen slåss om att få ge mig ettor i betyg. "Ååååh, lika fin som vanligt!" (Etta.) "Jag älskar din stil!" (Etta.) Snart kommer det stå att jag har snittbetyg: 0. Kommentarer: 20876856795 st (varav alla är positiva).

(Som ni märker så tycker jag att det är mycket roligare att blogga nu när jag fått upp min nya, fula, improviserade design.)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, du är allt bra skön:)
Jag tycker alltid du har snygga kläder på dig. Och jag försöker vara ärlig i mina kommentarer.
Jag förstår inte varför dom ljuger och skriver snälla kommentarer men röstar dåligt, kanske för att dom inte vågar stå för sin röst(?).
Jag tycker du tillhör dom bästa, Annika.
Kram Frida

2007-09-09 @ 09:03:44
Postat av: Sötsurt (Cici)

Jag tror att de kanske tror att ett är bäst. Det finns ju korkade människor överallt. Hahaha. De vill kanske rösta ner andra så de själv kommer högre i ranking?
Du rockar i outfitsbilderkategorin. Det vet du.
Crames

Postat av: jannike

älskar din nya header. tycker om din stil och blogg skarpt också.

2007-09-09 @ 21:28:14
URL: http://turnintoyou.blogspot.com
Postat av: Miss perfekt..

Vad äcklig du ser ut! Benen ser krockiga och blää.. du påminner om en klånad asfallts tipp.. Men alla kan ju inte ha skönheten på sin sida... "sorry"

2007-09-09 @ 22:12:46
Postat av: Miss perfekt..

Vad äcklig du ser ut! Benen ser krockiga och blää.. du påminner om en klånad asfallts tipp.. Men alla kan ju inte ha skönheten på sin sida... "sorry"

2007-09-09 @ 22:12:57
Postat av: moa

hahaha, jag skulle då hemskt gärna vilja se "miss perfekt".

2007-09-09 @ 22:38:00
URL: http://rainydaywoman.blogg.se
Postat av: Pj

jag kan inte annat än hålla med dig bruden, Dom buggarna i mitt outfits-kollage makes my day.

2007-09-15 @ 18:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback