Copycat - igen!

Jag som tyckte att jag var så himla häftig i min nyinköpta pälsmössa från Myrorna. Ni kan ju ana min bestörtning när jag idag insåg att jag tydligen undermedvetet blivit inspirerad av skomärket Ecco, som tycker att "style is nothing without comfort". Sorry, Ecco - ni gjorde skorna jag hade när jag jobbade på McDonalds, och det kommer jag aldrig att kunna förlåta er för. Och vet ni vad? De var sjukt fula, OCH INTE ENS BEKVÄMA!

Tur att min päslmössa är så grym att den står emot alla Ecco-motgångar.

Jag är dessutom övertygad om att det egentligen är Ecco som härmat mig. Ja' ba' hade liksom paxat den för typ aaaaslänge sen! De måste fått nys om det på något sätt. Haha.


Kommentarer
Postat av: Anja

Hahahaha, du är bara för skön!

Postat av: tiny

En vän har varit helt uppslukad av pälsmössor de senaste åren så det är lite svårt att inte vara copycat åt någon. Man inspireras och tar efter det man tycker om.

2007-09-24 @ 08:05:35
Postat av: Becca

haha, har varit med om det tusen gånger, att jag har införskaffat mig något och sedan dyker det upp i måste listan och i högsta mode.. Blir lika full i skratt när
modet uppkommer efter mig :D
Fin pälsmössan var :D

2007-09-24 @ 09:27:09
Postat av: Annika

Anja - Oh yeah! :D
tiny - Jo, visst har du rätt. Det vet ju jag också, naturligtvis, men man behöver ju inte vara allvarlig jämt? :)
Becca - Så typiskt, vi är verkligen riktiga trendsetters du och jag!

2007-09-24 @ 12:58:04
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: tiny

Ja, jag kanske ska lära mig det ;3

2007-09-24 @ 13:31:42
Postat av: Eeh?

Ja, verkligen trendsetters, folk har ju bara sprungit runt med pälsmössor på söder sedan typ 2001...

2007-09-24 @ 19:14:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback