Rösta på... mig?

De där Outfits.se, hörrni.
Jag har skrivit om dem ett par gånger.
Dels när jag vann deras "Veckans stil"-utmärkelse, och förstås blev smickrad, men också väldigt road över att priset är ett solglasögonfodral.
Som jag förresten aldrig såg röken av.
Dels när jag tyckte att det var lite lustigt att jag alltid får väldigt trevliga kommentarer, men oftast pinsamt låga poäng i röstningen.
Och en hel massa andra gånger, när jag stört mig på - eller fnissat åt - olika saker.
Nu är det dags för ett till sådant inlägg.

Om de nu har en ruta att sätta i kanten på sin blogg där ens outfits "slumpas" fram - kan de inte se till att det är mina outfits?

Var tvungen att klicka på den, förstås. Och jooodå, de har helt enkelt bytt ut flera av mina outfitbilder mot bilder på andra människor.

Det är lustigt, det måste jag säga.



EDIT:

TO PROVE MY POINT!





Inte jag, inte jag och inte jag. Rösta på mig.

Kommentarer
Postat av: tiny

De är lite lustiga. Numera kan man visst inte registrera sig såvida man inte känner någon som redan registrerat sig.

2007-10-01 @ 21:32:50
Postat av: Annika

Är det så? Vad skumt. De lär väl inte vara totalt överbelamrade, liksom? Kanske ett sätt att dra mer folk på något skumt sätt, att göra siten mer "exklusiv". HAHA.

Postat av: Anna

Gillar inte den sidan överhuvudtaget. Har försökt mig på den ett par ggr innan jag bestämde mig för att skaffa en blogg, men har aldrig förstått mig på den. Känns konstig på ngt sätt.... Men, jag kanske har fått fel intryck?

2007-10-01 @ 22:39:38
URL: http://mysignature.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: tack :)

2007-10-01 @ 22:48:01
URL: http://mysignature.blogg.se
Postat av: Nanó

Bojkotta Outfits.se, registrera dig på stylemob.com i stället!! Trevlig atmosfär och personer, inga korkade människor som röstar dåligt åt en på skoj. Dina outfits skulle definitivt slå igenom där!!
Min nick är Get Nanóismed!

2007-10-02 @ 10:35:06
URL: http://getnanoismed.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback