Please don't worry lover

Att skriva en kandidatuppsats om normer och normavvikelser i The O.C. känns fortfarande som en bra idé. Problemet är bara att idén känns mycket bättre i teorin, och uppsatsen är bättre i våra huvuden än när den måste... skrivas. Det vore så mycket skönare att bara se på The O.C. utan att behöva tramsa med en massa syften och frågeställningar. Jävla akademiska skit.

Edit:
"Det är inte jobbigt med syfte och frågeställningar, dem har vi ju också i huvudet. Det är ju att skriva dem! Ja, som är problemet." - Fanny

Som sagt.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Haha! Det låter som ett underbart arbete!

Postat av: Sanna

Jag önskar jag fick skriva om O.C. :(

2007-10-16 @ 18:25:14
URL: http://sciatica.blogg.se/
Postat av: Tess.

ok. jag har försökt att ta reda på vad som hänt med fatale, men får lixom inget svar. pliiis tell me, vad har hänt med min favvo sida? förstår att ni typ "gett bprt den" till någon brud, men varför?? inget hej då.. ingenting? :(

2007-10-16 @ 18:35:30
Postat av: Annika

Hej Tess! Jag håller med om att det är jättetråkigt att du inte får någon information. Om du skriver din mailadress i e-postadressfältet kan jag maila dig en förklaring. Vi har försökt skriva hej då-inlägg, men de har raderats, och vi har inte längre tillgång till sajten. Tyvärr. Vi har inte gett bort sajten utan slutat skriva på den och den har köpts upp eller liknande av Livsstilsnätverket, vi har ingenting med det att göra.

2007-10-16 @ 18:46:16
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Maria

Men.. Amen! och Word up, sistah! och allt vad man säger.

2007-10-16 @ 19:30:49
URL: http://trumpetissa.blogspot.com
Postat av: Tess.

:)

2007-10-16 @ 22:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback