Let's get it on



Eftersom det verkar finnas ett stort intresse både för att köpa och få överta kläder, har jag gjort upp en liten plan. Kläder och skor som är helt i nyskick kommer jag att lägga ut på
Tradera och tipsa om här, medan sådant jag bara tröttnat på kommer att läggas ut i bloggen för att ges bort mot fraktkostnaden.

Dock kommer Norrköpingsbor att ha förtur. Ni kan ju komma och hämta det ni vill ha, vilket gör att jag slipper posta, och ni kan dessutom prova grejerna först. Ni som inte bor i Norrköping: Skicka ett mail om ni ser något ni vill ha, och så är det förstås först till kvarn som gäller.

Jag började nu med att slänga ut ett par sprillans nya, helsvarta Converse All Stars i storlek 37 på Tradera. Kolla in om ni har lust!

Förresten är det ju dagens absolut bästa nyhet att Schulman slutar blogga. Ja, jag vet att många av er tycker att han är sjukt rolig. Det gör inte jag.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Det är otroligt synd att jag inte för mitt liv skulle kunna få i fötterna i 37:or, för skorna är mycket fina. Aja jag får vänta tills jag åker till USA med att köpa snygga Converse:P

Postat av: Nanó

jag måste börja med att säga att jag beundrar dig för ditt initiativ när du ger bort och säljer kläder och skor du inte använder! Jag för också saker och ting till second hand-affärer när jag tröttnar på det, även om det händer sällan nuförtiden att jag köper kläder jag inte vet om jag gillar eftersom jag sparar pengar till bostadslån.
Och du är inte ensam om att inte gilla Schulman.. Jag har aldrig förstått det roliga i hans smutskastning. Och när jag läst intervjuer med honom har min vidriga bild av honom dessutom bara förstärkts. Bläh vilken typ han verkar vara.

2007-10-01 @ 17:44:15
URL: http://getnanoismed.blogspot.com
Postat av: em

Åååh, jag har letat efter ett par sådana i evigheters evighet, dock är dom för små :(

2007-10-01 @ 17:45:02
Postat av: sara

Åhh ja bor i norrköping thihi:D Förvarna gärna när du har tänkt o lägga ut plaggen du tänkt ge bort!! förresten vart i norrköping bor du?=)

2007-10-01 @ 17:58:20
Postat av: tiny

För mig som knappt får pengar över att springa på några konsrter i månaden kan jag inte förstå hur man kan köpa ett par converse och inte använda dem! Fin bild var det. Synd att jag inte har så små fötter. Inte bara för att komma i de där, utan för att de är så gulligt.

2007-10-01 @ 19:15:01
Postat av: Annika

Cici - Ja, har man turen att få göra det är det ju kanon!
Nanó - Tack snälla! Det är ju dock för min egen skull jag gör det, även om jag hoppas att det kan glädja andra också. Jag vill börja om, utan en massa dåligt samvete-kläder i bagaget.
Ja, jag håller ju naturligtvis med om varenda ord du skriver om Schulman. Att skratta hånfullt åt de man ser som "svagare" är, i mina ögon, fruktansvärt obehagligt.
em - Men äsch då! Ja, för mig med ju :)
sara - Förvarna, haha, hur då? :) Jag bor i norra delarna...
tiny - Tja, jag köpte dem, trodde att jag kunde ha dem, när jag väl fick tillfälle att använda dem kände jag direkt att de skavde som tusan. Kändes inte så i affären... Du menar att du skulle använt dem ändå? (Jag hade inte möjlighet att lämna tillbaka dem.) Jag skulle aldrig tillåta mig själv att få skavsår av Converse, de ska ju vara mina SKÖNA skor!

2007-10-01 @ 19:20:13
URL: http://beautifulones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback