Now you know

För ett rätt bra tag sedan nu skrev jag om att jag ville bli av med kläder jag inte använder. Jag skrev också att jag var beredd att ge bort dem till den som vill ha dem. Och sedan... sedan har ni inte hört mer om det.
Nu tänkte jag berätta varför.
Jag har varit nere i förråden massor av gånger och gått igenom påsar och flyttkartonger, och naturligtvis hittat mängder av kläder jag förmodligen aldrig kommer att använda igen. Men... problemet är att de, seriöst, inte är något att ha. Jag vill inte lägga ut dem på bloggen och säga att ni får dem om ni vill, för det vill ni inte. De är fula, skrynkliga, omoderna; de är billig skit.

De dumpas förmodligen på Myrorna när det är dags att flytta nästa gång.

Nu vet ni det.

Kommentarer
Postat av: tove

:'/

2007-11-08 @ 15:34:01
Postat av: Sarah

Du är allt bra söt. Att skänka kläderna till myrorna låter helt klart som en bra idé. Då går ju pengarna till något bra också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback