Make Up Store

Nu ligger mitt inlägg om Make Up Stores jubileumsshow uppe på sprillans nya Collective. Jag är generös och bjuder på några fler bilder från visningen, kanske får du några ideer? Själv skäms jag nästan över att sitta här i skolan osminkad och i myskläder när jag ser de här bilderna...


Min favoritlook Porslinsfabriken - blonda lockar har aldrig varit hetare.


I'm loving angels instead, åtminstone den här ängeln. Sötare än sockervadd!
Och de blonda lockarna fortsätter att charma och, ehmm, locka.


The Mutants - tillsammans med Porslinsfabriken var de absolut snyggast, de
regerande verkligen hela showen. Sexiga och sjukt freaky.



Ethnic punk, I'm loving it.




Docklooken går igen i flera av visningens teman. Det är inte ofta jag önskar att
jag hade rosa hår, men den här tjejen kan verkligen bära upp det.





Aaah. De är bara så vansinnigt läckra. Höstens snyggaste look!


Kommentarer
Postat av: sanna

vilka fina bilder!

Postat av: Annika

TACK, Sanna!

2006-11-20 @ 21:41:27
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Emilia

SKITSNYGGT :D

2006-11-24 @ 22:23:25
Postat av: Growdahn

Råkade faktiskt gå ut på nåt ställe i Lund där Make Up Stores jubileumsshow skulle vara... jag var på partyhumör så jag blev rätt störd av att de avbröt men det var fan i mig rätt coolt ändå. :) Dock såg de där dockorna läskiga ut när de nicka och blinka med ögonen. Creepy!
Körde de showen överallt i Sverige eller bara där? =/

2006-12-26 @ 00:06:54
URL: http://growdahn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback