But you should never be embarrassed by your trouble with living

How eyes seemed to follow you
Like a hated addiction
That beauty carved out of absolutes
You could never claim
Or even envision




Den
första person jag skrev om på den här bloggen var
MisShapes-drottningen Leigh Lezark. Världens bästa Leigh.

Nu modellar hon för H&M by Robert Cavalli, jag är inte särskilt förvånad.


I think I would call tonight
If I still had your number
Your thoughts have always laid close to mine
We were both skipping supper

Kommentarer
Postat av: Victoria

Är det hon!? Hon är iaf enda anledningen att jag ens brydde mig om att kolla igenom resten av kollektionen. Hon är skitsnygg, och hennes utstyrsel likaså. Men resten? Fan vad dyrt! Och när får man användning för en guldklänning? Mja, det är lite tråkigt att det bara är festkläder faktiskt.

Postat av: JULIA

Oj jisses. Hon är en utav mina favoriter!

2007-11-07 @ 16:17:19
URL: http://myspace.com/juliaheartbeats

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback