got too much time to kill

loved up, doved up, hung around
stoned in a lonely town
shaking their meat to the beat
high on diesel and gasoline
psycho for drum machine
shaking their bits to the hits



Bea Szenfelds "Porslinsfabriken", min absoluta favoritlook, under Make Up Stores jubileumsvisning.

Det är en ny era och dags för en ny blogg. En blogg som kommer att representera flera sidor av mig, sidor som naturligtvis alltid funnits där, men som inte är riktigt vana vid att släppas fria till allmän beskådan.
Det handlar om kreativa sidor, självupptagna, ytliga, lyxiga, glammiga, hungriga. Om den del av mig som vill komma någonvart, både inuti och här ute i den riktiga världen. I vintermörkret.
Det här är en blogg där jag tillåts vara pinsam, egocentrisk och inte så jävla intressant. Där jag får vara pretentiös om jag vill, ointelligent om jag vill, snygg om jag vill, hög på diesel och bensin om jag vill, låg om jag vill. Där jag får skriva om "stil" som om det verkligen betydde något. Där jag får erkänna att mitt drömjobb är att vara coach och producent för Americas Next Top Model, eller kanske filmstjärna. Där jag får analysera sönder banaliteter eller skita i väsentligheter.


Louise vill hellre vara söt än sexig. Här misslyckas hon totalt med det. Dead hot.

Här kommer jag att visa mina bilder, diskutera allt från journalistik, modebranschens fram- och baksidor och fotograferingstekniker till dokusåpor och ögonskuggor. Bara för att det är så snuskigt intressant.

Kommentarer
Postat av: Queerjuristen

Ja men se goddag! Du är min första läsare. Jag lovar därför att läsa dig också, hur oväsentligt det än på vara. Beautifulones är ett coolt namn det också, även om det inte börjar på Q.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback