Pretty in pink

För en vecka sedan visade Hanna Fridén upp sitt nya, sjukt snygga nagellack från Face, och eftersom Hanna är en sådan stor inspiration för mig var jag tvungen att springa iväg och köpa ett likadant... nej, okej, det var lögn. Hanna är onekligen en inspiration, men redan någon vecka innan hennes inlägg hade jag nöjet att ha på mig det vansinnigt snygga lacket på KTZ-visningen, och jag blev helt förälskad. Jag sprang genast iväg och köpte ett billigt rosa lack - som naturligtvis bara var fult och skabbigt och inte ens en miljondel så snyggt som Face-lacket. Så när jag läste att Hanna investerat i the real thing kunde jag helt enkelt inte stå emot.

Och det är ju bata såååå snyggt! Allt blir verkligen roligare med neonrosa naglar, så är det bara.


Med Nikita efter Kokon To Zai-visningen...


...och i helgen.

Åh, bara jag tittar ner på de knallrosa fingertopparna som smattrar omkring på tangentbordet blir jag genast lite gladare.

Nu: Skola. "Klippseminarium: Ljudet berättar". Gäsp.
Eftermiddag: Jobba med bilderna, välja låtar till ikväll.
Kväll: Fotografering, Veckans Pop.

Men först: FRUKOOOOST!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Nice! Förstår din glädje!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

Postat av: clara

detta skriver jag under på! Älskar mitt neonrosa!

2007-02-27 @ 12:41:42
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Hanna Fridén

Japp! Vi jämförde Faces lack med Depend, och Face var verkligen hundra gånger bättre!

I alla fall enligt vår smak, och din smak, och vi har bäst smak som alla vet ^_^

2007-02-27 @ 15:02:05
URL: http://frankincense.blogg.se/
Postat av: Annika Marklund

Sophie och Clara - hahaha, vad härligt med lite empati!

Hanna - Hundra? Jag sträcker mig ju ändå till EN MILJON gånger bättre. :) Fast jag jämförde med Mavala.

2007-02-27 @ 16:46:38
URL: http://beautifulones.blogg.se/
Postat av: elin

Men åhåhå, här har man haft rosa nagellack hela vintern!

2007-02-28 @ 12:09:13
Postat av: Anonym

oh. vad kommer den där klänningen från?

2007-03-01 @ 10:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback