You just got slapped.



Det finns många anledningar att älska
Sanna.
En av dessa är att hon lade upp den här videon, med rubriken "kanske årets bästa låt".
En halvtimme innan jag såg hennes inlägg hade jag och Marcus sett just det avsnittet av världens bästa serie, och sedan dess har jag inte kunnat göra annat än nynna på denna, ja, årets bästa låt.

Fast, eh... ser man inte How I Met Your Mother så fattar man nog inte ett skit. Men då borde man ju genast börja se den. Köp i julklapp till dig själv, eller någon annan i familjen så att du har tillgång till den - här och här.

Kommentarer
Postat av: Suzy

Min absoluta favoritserie! Har inte sett det där avsnittet ännu men jag vet ju vad the slapbet handlar om så nu längtar jag tills jag får se det :D

2007-12-01 @ 18:10:09
Postat av: Erika

åååh, jag o jakob höll på att skratta ihjäl oss! Hope you're having a nice weekend, honey! Kram.

2007-12-01 @ 19:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback