All that I want...

Nu kan ni gå in och kolla på massor av bilder från modeveckan. Oredigerade, sjukt fult förminskade bilder (eftersom jag inte har något bildbehandlingsprogram här), men ni får se det som ett smakprov på vad som komma skall... Här.









Förresten, tack för alla svar på mitt förförra inlägg. Sorry att jag missade att klargöra att när jag skrev att jag är normalviktig menade jag att jag ligger inom spannet för normalvikt enligt bmi-skalan, dvs att jag inte är undernärd - inte att jag är "normal" (vanlig, medel, osv) och att alla som är större än jag skulle vara stora på något sätt alls. Självklart är jag medveten om att jag är smal - jag är dock inte sjukligt smal, och det kan ni säga vad ni vill om. Ni vet inte hur jag ser ut i verkligheten, och ni som vet det kan intyga att jag inte är något benrangel. Jag är hemskt ledsen om jag indirekt, genom att se ut som jag gör, inspirerar någon till att banta. Det är absolut förskräckligt. Dock kan jag ju inte ta något ansvar för sjuka människor, de förtjänar att få professionell hjälp och kärleksfullt stöd, och skulle förmodligen inte bli hjälpta av att jag gömde mig under en sten.

Kommentarer
Postat av: sofia

håller med. om man blir påverkad negativt av en smal person är det ens eget fel, å då behöver man som du sa hjälp. om det nu går så långt att man börjar svälta sig.
förresten! så dig vid c i malmö idag. blev helt överraskad, precis som jag hade sett en kändis! haha,du verkade stressad så jag vågade inte stoppa dig för att snacka. men jag gillade dina latexleggings irl:)

Postat av: Tarjeihilde

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2008-09-04 @ 11:10:06
URL: http://tarjeihilde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback