You get what you deserve

Jag har, som vissa av er kanske minns, utfärdat ett shoppingförbud för mig själv, på obestämd tid. Än så länge går det alldeles utmärkt, jag har inte haft minsta lust att bryta mot det (okej, inte ofta i alla fall) - och speciellt inte nu! Här ska ni få det absolut bästa tips jag kan ge er om ni också vill dra ner på shoppingen (eller sluta helt ett tag, som jag): Tvätta inte på en halv evighet. Att vika ihop de nytvättade kläderna och lägga in dem i garderoben var världens kick! Jag hade helt glömt bort säkert hälften av plaggen, och nu känns det som att jag plötsligt fått en helt ny garderob. Who needs shopping?

Vilket ju bara det är ett extremt tydligt tecken på att jag äger för mycket kläder.

Kommentarer
Postat av: Ziza

Skulle nog behöva dämpa ner på shoppingen också. Men vafan, jag vågar inte ens ge mig på garderoben för att vika kläderna som ligger längst läääängst in. Haha

Postat av: Fanny

Smart! Får nog testa det :P

2007-10-15 @ 10:53:48
URL: http://metrobloggen.se/Fannny
Postat av: sofia

om man ändå hade det problemet! jag vill mest glömma mina gamla överanvända kläder:P är så trött på dem! I definetly need some shopping:)

2007-10-15 @ 20:32:08
URL: http://sofiapunktm.blogg.se/
Postat av: Tanja

hmm... det låter som ett råd man kan pröva att följa ;) Slipper ju tvätta på en stund då! :)

2007-10-15 @ 22:59:22
URL: http://tanjamariakatarina.blogg.se
Postat av: sofia 2

jag har det motsatta problemet! har nästan inga kläder alls och är kass på att shoppa. fantastiskt...

2007-10-18 @ 18:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback