Walking these streets like two filmless filmstars

Helgen har, som vanligt, varit magisk.
Mina helger har verkligen fått ett alldeles ljuvligt, förtrollat skimmer över sig. Jag hoppas att jag, när jag tänker tillbaka på hösten 2007, har glömt all stress, alla omöjliga deadlines, all prestationsångest... och att jag istället minns den som hösten då helgerna äntligen fick vara just helger. Fulla av kärlek, mys, vänner, god mat, solsken, sova-hur-länge-jag-vill.

Tack till min Marcus, Erika, Jakob, Christina, Johan, Martin och Anna för att ni hjälpte till att göra helgen fantastisk!

Nu kör en ny vecka igång. Ny vecka, nya vedermödor. Tur att det snart är helg igen.






























Min pojke, den finaste som finns. Speciellt på den här bilden. :)












Kommentarer
Postat av: Julia

Vilket underbart hus! Det där gula med tornet! :)
Helger är bäst alltså... så fort man befinner sig på en lång engelskalektion klockan åtta på morgonen så infinner sig en enorm helglängtan. Som tur är går ändå veckorna rätt snabbt!

Postat av: ElinL

Åh gud vilka snygga bilder. Var är det nånstans, det med vatten i bakgrunden t ex? De sista bilderna ser ut att vara hämtade från filmen Tillsammans eller liknande, vilka superproggigt mysiga stunder!

2007-10-22 @ 08:29:22
Postat av: Alexandra Malmqvist-Olsson

Gud vad märkligt! Hon på bilderna längst ned, kommer hon från Umeå?

2007-10-22 @ 11:51:20
URL: http://trynottolooksopretty.blogspot.com
Postat av: Jennie

Gud så härligt! väldigt roligt att se, tidigare har det varit mycket yttre skönhet på den här sidan.. nu känns det som inre skönhet, ett liv.
Tack blir varm i hela hjärtat.

2007-10-22 @ 13:30:02
Postat av: Kajsa

Myyyyysigt! Helt underbart ser det ut att vara. och jag är bara glad om jag kan göra dig litet glad efter alla fina ord som du gett mig! :)

2007-10-22 @ 14:18:49
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Emelie

Njae jag hade ju hätta på mig, så blekningsmedlet nådde aldrig hårbottnen. :) Fast det gör ganska ont att få ut håret ur hättan också.. UUh

Aah vilka härliga bilder! Vart är det någonstans? Din pojkvän är väldigt lik min moster kille faktiskt. :) Samma frisyr, glasögon och sådär. Hehe

Ha det bäst!

2007-10-22 @ 16:07:39
URL: http://pancaakes.blogg.se
Postat av: Felicia

Fina bilder :D

2007-10-22 @ 16:46:59
URL: http://CUTEST.blogg.se
Postat av: Boutalias

Hi, I have been here for several times now and thought to sign your guestbook. Very nice! Keep up the good work...

2008-01-08 @ 00:55:52
URL: http://boutalias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback