Today's your day... not.

Okej, mycket är dåligt med både Facebook (de äger oss ju som bekant) och MySpace (eh, hallå) - men jag säljer hellre min själ till Ansiktsboken än MySpace av flera anledningar, men en väger över lite extra: Facebook kan i alla fall hålla koll på födelsedagar. Nu har jag fått gratulationer på MySpace varje dag i en vecka av bekanta och fullständiga främlingar, eftersom MySpace inte lyckats lista ut hur tusan de ska få fram att en person snart fyller år. (Jo, jag vet att det står ett datum, men det är ju ingen som fattar att det inte är dagens datum när det står "new birthdays" med blinkande färgglada bokstäver.)

I alla fall:
Det är inte min födelsedag.
Jag är inte 24 ännu. Inte förrän på onsdag.
Men tack i alla fall, MySpacevänner!

Kommentarer
Postat av: rockvampyren

Hmm,jag har sålt min själ till djävulen som för facebook över förlurade själar,.och har födelsedag(jag,inte djävulen) nu på söndag(skorpioner är vi allihopa,.allihopa),.borde väl ha förstått att du är ett novemberbarn. Så, du gillar Band Of Horses och deras "No One´s Gonna Love You",?.OK,..ta och lyssna deras nordiska soulmates Rubik med "City And The Streets" från albumet Bad Conscience Patrol,du hittar dom i "tuben".
Ha en skön kväll,.och en rolig födelsedag på onsdag,.Grattis!!
Vampyren.

2007-10-29 @ 17:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback