Sister, won't you come with me?

Era kommentarer är så ljuvliga, ni är fantastiska, alla som bryr er. Ja, som bryr er om att komma in hit och läsa och dela med er av era tankar. Det är otroligt.

Och så droppar den här kommentaren in.

"...
Och jag skulle ju, som vanligt, kunna säga att du ser fab ut i vad som helst men eftersom det är vad jag vanligen säger så säger jag istället; jag har alltid velat ha en storasyster. En storasyster som jag kunde sitta med i soffan under en filt, titta på film och prata om allt möjligt med. Och om jag fick välja vem jag ville som min syster så skulle det nog bli du Annika.
För att du helt enkelt är så himla rar som jag skulle vilja att en storasyster är."


Och så undrar folk varför jag bloggar. Hur jag orkar hålla på. Varför jag delar med mig av mig själv och mitt liv på ett så ytterst egocentriskt vis.
Som att inte en enda kommentar som den här gört att allt är värt det.
Kajsa, du är en prinsessa.

four o'clock in the morning, walking
singing songs meant just for me
and the full moon lights the night
pale jungle comes to life
by the shooting star I wish
this to last forever on
at a shooting star I wish
this to last forever on

hey sister, won't you count on me
I will never leave until the day I do
hey sister, won't you come with me
there's so much to see, I'll show you all

Kommentarer
Postat av: jannike

det där var verkligen rart skrivet. åh, jag smälter.

Postat av: Sara

oh så fint skrivet! Och den där texten, den var vacker, så att jag log när jag läste den.

2007-10-25 @ 19:59:15
Postat av: HarÅsikter.nu

skulle oxå bli glad för en sån kommentar =)! Hur länge har du bloggat??får du bara snälla kommentarer? KraM!

2007-10-25 @ 20:17:01
URL: http://sofiepaerla.blogg.se
Postat av: Kajsa

Love!

2007-10-26 @ 12:27:31
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Ulrika

Markus Krunegård - Sveriges bästa textförfattare?

2007-10-28 @ 00:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback