No more shopping.

Sara skrev en väldigt rar kommentar, och avslutade med dessa rader:

"Tråkigt att du inte hann med fatale men jag måste säga att faktistk uppskattar dina inlägg här mer, har alltid gått in på fatale via din blogg. Så nu när du "e tillbaka" förväntar jag mig lite mer outfits å shopping igen!"

Jag tänkte bara passa på att säga det på en gång:
Nej, det kommer nog inte att bli så mycket outfits och shopping. Tyvärr. Jag har gett mig själv shoppingförbud på obestämd tid - herregud, jag lägger mina pengar på kläder jag inte använder när jag redan har kläder för en livstid, det är inte okej - och att ta dagens outfit-bilder är helt enkelt för krävande för mig. Jag ställer så sjukt höga krav på mig själv när jag tar sådana: outfiten ska vara perfekt, det ska vara en kul location, bra ljus, häftig pose, snygg redigering - jag hinner inte, och jag orkar inte. Som sagt, tyvärr. Kanske kommer de tillbaka i framtiden.

Men skriva, det kommer jag att göra. Det klarar jag mig inte utan.

Kommentarer
Postat av: Bettina

Trots att det alltid är kul och inspirerande med outfits och underbara bilder. Så är det texten man fastnar för i slutändan. I allafall jag.

2007-10-05 @ 16:54:55
Postat av: Nika

Shoppingförbud borde jag oxå ge mig själv :) Nåt är galet när man köper skor i fel storlek enbart för att man gillar färgen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback