Lonely rivers flow to the sea, to the sea

Ah. Shoppinglista. Jag har ju slutat att shoppa. Dock! Dock, kära vänner! Dock så finns det en osynlig klausul som säger att jag faktiskt får införskaffa (vilket man ju direkt hör är någonting helt annat än att shoppa) sådant som jag faktiskt verkligen behöver. Så, här kommer en lista på sådant som jag faktiskt verkligen behöver, ja, införskaffa.

1. Höst/vinterskor.
De ska se ut såhär och vara lite för stora:



...men eftersom dessa kommer från Hope och jag är skrämmande fattig kan det alltså inte bli just dessa perfekta skor (som säkert förresten är herrmodell, fan ta mina små jäkla tjejfötter!). Utan ett par andra, som ser ut såhär, men som är mycket, mycket, mycket billigare. MYCKET. Och finns i storlek 38 eller 39. Jag har förstås inte hittat dem ännu, så om du springer på ett par - då vet du vad du måste göra. Let me know or lose me forever, ungefär.

Eh... ja. Det var ju det. Mycket mer än så behöver jag inte.

Kommentarer
Postat av: Elin

jag såg ett par liknande från vagabond förut, fast det var ett tag sen, kanske 2-3 månader.. De kostade nog tyvärr ändå strax under tusenlappen tror jag.

2007-10-23 @ 08:46:50
Postat av: kajsa

Vagabonvarianterna kostar närmare bestämt 1100 pix. Jag är nämligen ute efter liknande skor och var och provade dem. Fruktansvärt tjusiga var dem men studentplånboken säger ändå nej, jag vil ha ett riktigt fynd!

2007-10-23 @ 08:51:35
Postat av: kattis

dom här:

http://www.skopunkten.com/product.aspx?artnr=225264

eller

http://www.skopunkten.com/product.aspx?artnr=225233

2007-10-23 @ 14:46:11
Postat av: katerina

Monki har ett par liknande för 700:-, kan vara lite tunna nu när det blivit så kallt dock

2007-10-23 @ 15:33:36
Postat av: Clara

Jag köpte dessa häromdan:

http://www.skopunkten.com/product.aspx?artnr=227314

Sjukt bekväma, sjukt snygga! Dessutom fodrade!

2007-10-23 @ 19:25:45
Postat av: Lena

Monkivarianten tänkte jag också på. Dom är lite spetsigare och "kvinnligare", men har också en rem precis som de på bilden. Riktigt snygga!

2007-10-23 @ 20:28:17
Postat av: felicia

kika på DinSko. dom har fått in massa olika sorters kängor, boots och såntdär :) som har lite samma stil som dom de på din bild.

2007-10-24 @ 19:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback