I only dance when I am naked + frågestund

Kvällens outfit:





Nalle Puh-handduk, upphittad vid poolen på Furuviksparken i Gävle.

BIRTH-SUIT UP!

Jo men just det. Jag tänkte vara sådär underbart egocentrerad och ställa till med en egen version av den nu ganska vanligt förekommande bloggfrågestunden. Typ: Ni frågar om vad ni vill, som inte är alltför oförskämt. Och så svarar jag. Och så känns det ännu mer som att ni känner mig och ännu mindre som att jag känner er. Nästa projekt får banne mig bli att ni skriver om er själva.

Kan ni inte kommentera men vill fråga något ändå? Maila! marklund.annika at gmail.com.

Jag älskar internet. Att vi kan vara ensamma tillsammans.
Det är rätt fint.


EDIT:
Ni kan väl fråga i något dygn, så svarar jag imorgon kväll eller på onsdag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ställer första frågan;
Vad går du för utbildning och vad vill du syssla med efteråt? Du har säkert skrivit det någonstans men jag har minne som ett såll.
Vill bara tillägga att din blogg är en av få som jag verkligen tycker om!

Postat av: Anonym

Jag undrar typ samma sak; vad vill du göra senare i ditt liv? & vad exakt är det du gör nu? Vad lyssnar nu mest på för musik :)?

2007-10-08 @ 23:41:11
URL: http://scrathy.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur kom det sig att du kom in på modell o skådespelarspåret? nått du velat göra o lyckades eller blev du upptäckt?

2007-10-08 @ 23:48:48
Postat av: Rebecca

Ska bli intressant att se vad det blir för frågor ställda här, brukar bli en del sick shit!

2007-10-09 @ 00:01:02
URL: http://fallaway.blogg.se
Postat av: sanna

Hur träffades du och din pojkvän? Hela storyn, tack :)

2007-10-09 @ 00:29:04
Postat av: Hanna

Vad är ditt favoritplagg? Vad är ditt bästa skönhetstips? Och vilket land i världen är ditt favoritland?

2007-10-09 @ 08:34:49
Postat av: c

Berätta om din lägenhet! Är du intresserad av inredning? Var har du bott och var skulle du vilja bo?

2007-10-09 @ 11:08:00
Postat av: Alice

Hur väljer du dina rubriker? De är ju oftast strofer från olika artisters låtar, men "kommer du bara på dem" eller skriver du inlägg efter ett bra citat?

Vad är mest viktigt med en låt; musik eller text?

Vilka artister tycker du att alla borde lyssna minst EN gång på och vilken låt om de bara ska välja en? (Jag gissar Bright Eyes och Pacebo här...Men kanske även Weeping Willows, iom CD-fyndet och Magnus Carlsson)

När får vi se ett inlägg med kopplingen musik-mode? (En Traderaannons för svarta Converse räknas inte. De var i fel storlek *haha* )

2007-10-09 @ 11:30:24
Postat av: Anonym

hur många besökare har du på en dag?

2007-10-09 @ 12:26:36
Postat av: Nanó

Hoppas detta inte är en alltför påträngande fråga, men jag har verkligen funderat över hur du och din stönos Marcus träffades! Ni är så fina tillsammans!

2007-10-09 @ 14:03:11
URL: http://getnanoismed.blogspot.com
Postat av: Hanna

Kanske för personligt men jag provar, vilket parti röstar / skulle du rösta på ?

2007-10-09 @ 19:48:54
Postat av: underbaraclara

Vem är din favoritkändis?
Vilket djur tycker du beskriver dig bäst?
vilken är din bästa bok?
Vad gör dig mest ledsen?

Puss på de!

2007-10-09 @ 20:37:39
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Alex

Vad skrämmer dig mest? Nära och påträngande saker eller världsfrågor?
Hur gör du för att själen ska må riktigt bra?

Och hur fan lyckas du få till din kropp? Vad/hur tränar du, dieter?

Detta ska bli intressant :P

2007-10-10 @ 13:35:41
URL: http://glitteringly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback