I only breathe because I can

På Facebook har en hemskt rar klasskamrat nyss lagts upp en bild på mig där jag har min fot i munnen. Och en där jag har foten bakom nacken.

Just because I can.

Det verkade på något sätt vara en mycket bättre idé i torsdags kväll.

I vanliga fall hade jag nog inte tyckt att den här bilden var något särskilt, men i jämförelse med alla de andra bilderna från torsdagen är den här så oerhört vacker så ni kan inte tänka er! Vi ser så lyckliga ut, jag och Fanny. Lyckliga och oförstörda. Lyckligt ovetande om att fötter skulle komma att vara i munnar.


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken sjuk slump att jag hamnade här o ser dig på kort med Fanny! Har velat säga hej till henne ända sen hon åkte från Stockholm för att plugga igen, men inte vetat hur.. Du kan väl hälsa så mycket, säg att jag saknar min bästaste kund från i somras!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback