When the people in the city aren't the slightest pretty







Absurt nog går det utmärkt för mitt ansikte att fastna på bild utan att svullnaden
syns särskilt mycket. I verkligheten tar den över hela mitt utseende, men på bild... ja, då tar svullnaden ett steg tillbaka, och jag ser ut som Mig Själv. En väldigt, väldigt trött, sliten version av mig själv, men ändå. Har jag tur har svullnaden hunnit gå ner om en vecka - jag ska på möte på nyhetsbyrån där jag jobbar som moderedaktör (första gången jag träffar dem, ska bli kul!) och på möte på produktionsbolaget där jag ska ha min praktikplats i vår (jag är sanslöst excited). Båda mötena känns som att de skulle vara lite trevligare om mitt ansikte inte såg ut som en badboll.

Best news ever:
Imorgon kväll kommer min Marcus hit och tar hand om mig.
Jag hade behövt honom hela veckan, men bättre sent än aldrig.
Älskling, skynda.

(Jag var tvungen att ta en riktigt osmickrande bild så att ni kan få se hur svullnaden faktiskt ser ut. Den finns
här.)

Kommentarer
Postat av: miri

o aj!
det var en svullnad som heter rejäl :/
dumma visdomständer att jävlas med dej!

Postat av: Lo

Jag vet hur det är, har dragit ut sex tänder varav två visdomständer, inte kul, man lever på soppor, ipren och ont. Fan den svullnaden går inte att glömma, jag hade min på sommarens skolavslutning när alla var som snyggast, en klänning kunde fan inte koplettera den hamsterkinden. Hoppas du blir bra det blir bättre efter ca 5 dagar ;) Krya på dej och lev på ipren!

2007-11-08 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback