Superman returns

Efter en helt otroligt lyckad helg i Stockholm är jag tillbaka i Norrköping, och några förfärliga veckor väntar, men det försöker jag att inte tänka på nu. Istället fokuserar jag på allt bra som händer, exempelivis mina sjukt fantastiska skor som införskaffades i huvudstaden igår (bild kommer ikväll!) och nördglasögonbågarna från Spectacles for Africa jag verkligen verkligen verkligen vill ha:



Det fina är att de bågarna är nästan identiska med ett par från Tiger som jag kärade ner mig i totalt i somras - med skillnaden att Tigerbågarna kostade 3000:- och de här går på blygsamma 350:-. Yes please. Har mailat dem och väntar på svar... Håller tummarna.

(Jag blev påmind om Spectacles for Africas existens här, på Collective.)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Grattis! :) Jag har också "lagt undan" 2 par bågar från dom. Riktigt goa grejer dom har ju. Blir kul att se resultatet på dig:P

Postat av: Annika

Oscar - sorgligt nog fick jag svar, de bågar jag blev så förtjust i var slut. :| Borde jag ha förstått, idag är ingen bra dag för mig... men jag är säker på att jag kommer att hitta ett annat par som jag både kommer att älska och som finns kvar! Och jaaa, jag ser också fram emot att se resultatet på mig! :) Kram A

2006-11-27 @ 14:14:06
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Oscar

Ok, men de kanske kan leta upp någon båge som är väldigt lik? Helenas man Bo verkar vara en hejare på det:)
Hoppas du hittar dina drömbågar Annika. Det är du värd:P

2006-11-27 @ 14:55:54
URL: http://oscarwilliams.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback